Sooool- Äntligen tillbaka!!!

God kväll!
Fredag idag igen. Idag har vi haft skön sommarvärme, jag tror att Mummu & gänget tog med sig solen tillbaka från Turkiet (dom tog ju med sig den när dem åkte....) Vi har varit ute hela dagen och njutit av vädret.

Vi tog med oss Dewin från dagis på morgonen när vi gick till Mummu och Puua, sen har barnen badat en massa, jagat fåglar, bakat sandkakor och lekt ute hela dagen. Vi har ätit lunch, mellis och glass ute, helt underbart.

Jag cyklade iväg till vårdcentralen en snabbis och när jag kom tillbaka så låg grabbarna och sov helt utmattade i vagnen vid sandlådan.

Nu ligger vi här i vpr säng, jag och tjejerna och kollar på Alladin. När barnen har somnat ska vi kolla på skräckisen jag spelade in igår- Insidious. OM jag håller mig vaken tills dess. Att vara ute i solen har tagit på mina krafter.
Andres kollar på fotbolls EM.

Hoppas att helgen kommer med en massa sol och värme, nu när alla är lediga och tillsammans!
<3

Puss & Kram/Satu


Kommentarer
Postat av: mummu

Satu för 29 år sedan på den här tiden var du 1 timme och 15 min,gammal.Mammas sötaste docka,jag älskar dig så mycket. Grattis på din födelsedag.Tämä päivä on sun.... Rakastan

2012-06-09 @ 09:58:13
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback