Mardrömmar och lite roligt

Usch va jag drömde hemska mardrömmar inatt.
Efter varje gång jag vaknade så var jag genomsvettig, när jag sen somnade om så drömde jag nån ny mardröm. Hemskt!

En gång vaknade jag av att Nicole som sov tätt intill mig asgarvade, så hon måste ha haft jätte skojiga drömmar hon. På morgonen frågade hon det första hon gjorde ifall Emma var hemma hos oss?

Igår drömde jag faktiskt något "roligt" :)
Jag hade fått fyrlingar- 4 pojkar.
Det upptäckte jag ju först sen när jag gick ut med dom i vagnen när jag började räkna hur många som faktiskt låg där i vagnen, haha...
När jag hade kommit hem från min promenad tog jag ett snack med Andres som heller inte märkt att det var fyrlingar vi hade fått att vi kanske skulle möblera om i rummen. Hahahaa...
Knasiga drömmar!
Men jag var glad när jag vaknade iaf, vilket man inte kan säga om nattens mardrömmar...


Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Haha....

2012-06-19 @ 16:13:57
URL: http://www.karolinanordling.com
Postat av: Sofia - mamma till Gunnar och Kerstin

Haha knasiga drömmar. Drömde också mardröm inatt. Blev jagad av en mördare. Tackade min man när han väckte mig, han tyckte jag var knasig, vem VILL bli väckt liksom ;-)

2012-06-19 @ 18:06:26
URL: http://Sofiajblogg.blogspot.com
Postat av: Helena H

Åh, tänk att få fyrlingar! Vilken lycka, men förstås även en aning panik skulle jag tro. Liiiite jobbigt att vara hemma själv med dom i början...

Inge kul med mardrömmar. Har mycket sånt i perioder. Värsta är när jag flera gånger vaknat av att jag gråter hysteriskt. Lite jobbigt när man inte vet varför....
Inatt kommer jag nog drömma om stora myror, för vi har fått in hästmyror( är hos särbon, och de kommer in varje år denna tid) och de är inte trevliga! Blir ca 2-3 cm stora...och låter som en sten som faller från taket när de ramlar ner på golvet....Blää, vill inte sova förrän de är borta. :(
Kram från Järvsö...
Ps, skriver jag inge mer här så har myrorna ätit upp mig..... ;)

2012-06-20 @ 01:57:56
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback