♥ Nicoles 4-års Kalas ♥

Nuså har jag en stund att sitta vid datorn, fast alla barnen är vakna!

Grabbarna har kommit in i nån "nyckel-period" då dom ska ha våra nycklar hela tiden, dom låtsas att låsa dörraoch starta sina bilar här hemma. Fråga mig inte hur, men häromdan hade Danilo lyckats låsa in sig i Jonathans rum... som tur är så kunde jag ta mig in i hans rum genom lilla luckan dom har mellan sina rum.

Igår skrev jag ju lite om Nicoles kalas, nu får ni bilderna.

Sötaste 4-åringen!

Kalas förberedelser...

Vi sjöng på alla tre språken igen, och Nicole fick blåsa ut sina ljus. Hon var så stolt och lite blyg också :)

Tusen Tack Anna som hjälpte oss med tårtan!!! (och allt annat)

Frida, Sami & Saku

Lek!

Nea & Vanessa softar på våran säng och käkar tårta. Det var så kul att se dem, dom låg där inne och kollade på film, dom var helt inne i filmen och åt dom här tårtbitarna (av trä)
Hahaha..

Nicole och Celine leker med de nya Barbiesarna

Andres och Jonathan

När alla andra barnen gått hem stannade min bonus barn (brorsbarn) Emma hos oss, och likaså barnens kompis Nea. Hon stannade ensam för första gången och det gick superbra, hon kände sig som hemma! =)

Efter en stund kom nästa samling av gäster. Abuela, Abuelo och faster Ela med familj.
Andres gjorde supergoda wraps.
Mina svärföräldrar hade med sig deras hemmagjorda pizza, den är såå god!
Och så åt vi ännu mera tårta.

Alla ville hjälpas åt att blåsa...

Tjejerna visar upp sina nya klänningar som dom fick från faster Ela. :)


Jätte mysig dag!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej du :)



Så mysigt med alla släktingar och vänner :) Vad har du för fyllning i dina tårtor ? de ser så smarriga ut ,utanpå så jag blev lite nyfiken :)



Kram

2012-06-03 @ 19:32:37
URL: http://tvaflickortvapojkar.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vilket härligt kalas! Och vilken tårta!! Den såg inte liite god ut :D

2012-06-03 @ 20:14:12
URL: http://hannagmwahlin.blogg.se/
Postat av: Brassemamma

Så kul ni verkar ha haft! Men menar du att ni hade 18 barn med föräldrar och sen släkten på en och samma dag?! Vilken dag!

Kram

2012-06-03 @ 20:45:59
URL: http://brassemamma.blogg.se/
Postat av: sweetie

va ni verkar haft det mysigt!!

Verkligen synd att vi inte kunde komma!

Jädrans vattkoppor!!!



Men snart är dom nog borta på Melli...lagom tills Issy får dom säkert....



puss till dig och familjen

2012-06-03 @ 21:36:39
Postat av: Nathalie

Härligt med så mycket kalas:) Kan ju gissa att Nicole var nöjd med hennes födelsedag:)

Kram

2012-06-04 @ 20:17:56
URL: http://albinsmamma.devote.se
Postat av: Mamaizon

Åh vilka härliga bilder! <3

Supermysig blogg!

2012-06-04 @ 21:13:42
URL: http://nattstad.se/mamaizon
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback