♥ Dom är hemma! ♥

Vi har inte setts på 9 dagar, men tidigt imorse kom min mamma, pappa + gänget hem från Turkiet!
Så när dem ringde och hade vaknat till liv så gick vi dit. Vanessa och Nicole cyklade och jag småsprang med vagnen, för det regnade...
Dom hade haft det jätte bra och var solbrända och allt. ÅÅååh!

Vi fick en massa presenter, jag undrar om dom hade en resväska med bara grejer till våra barn?
Det blev ett kärt återseende iaf, från barnens OCH Puuas håll och dom kramades och busades massor!


Till Nicole och Vanessa

Danilo & Jonathan

Till Andres (och flipflopparna till mig)


Danilo och Jonathan fick också skor, eller foppatofflor som jag inte lyckades få med på bild eftersom dom sprang runt med dom hela tiden.

Danilo testar Puuas nya cowboy hatt!

Dom byggde stora torn med lego, och sen tog dom sönder den, om och om och OM igen.

TACK FÖR ALLT!!!
 OCH HELT UNDERBART ATT HA ER HEMMA!


Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Skönt att vara hemma!!!

2012-06-07 @ 22:32:34
URL: http://www.karolinanordling.com
Postat av: mummu

Det var så skönt iTurkiet på 30 gradens värme, men lika skönt att komma hem.Ha en bra dag.

2012-06-08 @ 08:57:26
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback