GRATTIS SERGIO !!!

Igår firades Sergio, som fyller år idag!
Vi tog med oss Emma och åkte till Fittja för födelsedagsfirande. Precis som vanligt bjöds det på en massa massa gott och vi blev alla proppmätta.

Fernando & Sergio

Vanessa, pappa & Jonah

Och så sjöngs det "Ja må han leva" på spanska och svenska, sist fick jag dra sången på finska också, och jag var glatt överraskad att många lärt sig hela sången, speciellt Fernando, tack för hjälpen!
Melina busade med Bessa genom att sätta grädde på hennes näsa hela tiden, men så fort jag tog fram kameran så torkade hon bort det...


Tack för allting!

Efter kalaset var Andres tvungen att åka iväg på jobb med Fernando, så jag och barnen gick hem till brorsan & Anna och umgicks lite.
Barnen tycker ju att det är så himla kul att gå nån annastans än hem och leka, roligare att leka med andras leksaker ibland. Danilo gosade såklart mest med Anna, Jonathan lekte med Sebastians bilar och bollar och tjejern lekte lite här och där.



Tack för filmtipset förresten, såg att filmen visas ikväll!
För er andra så börjar en skräckis 22.40 (??) ikväll på canal+ action, Indisious tror jag att den hette- kolla!

Och GRATTIS på din födelsedag idag Sergio!!!


Kommentarer
Postat av: Anna Köhler

när du skriver lite info om barnen som du har gjort tidigare, tänkte om du kunde göra likadant om dig själv vore kul o läsa, va underbart att dem har kommit hem, min mamma är likadan mot mina bara skämmer bort dem :) hehe underbart o se

2012-06-07 @ 16:53:48
URL: http://mittglutenfrialiv.bloggplatsen.se
Postat av: Hanna

Mm..vad goda tårtorna ser ut!

Och som vanligt, jättefina bilder på alla söta barn :D

2012-06-07 @ 18:33:13
URL: http://hannagmwahlin.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback