God morgon måndag

Måndag morgon och man kunde ha kännt sig piggare...
Jag tror att det är vädret som bidrar också?
Det slutar ju aldrig att regna!!!
Mummu, Puua + gänget valde verkligen rätt tidpunkt att åka iväg på solsemester....

Barnen är förkylda, Danilo är snorig och tjejerna är jätte hostiga. Bara Jonathan som har klarat sig. *knack, knack ta i trä*! Denna förmiddag stannar vi inne, har lite hemma mys- inga måsten!
Jag har satt på Alladin filmen här i vardagsrummet, grabbarna går runt med sina nycklar och åker runt med sin bilar, tjejerna har satt sig och färglägger målarböcker.

Igår var jag och vattnade blommor hemma hos Mummu och Puua, gick även ut till balkongen för att vattna blommorna som inte nåtts av regnet, och då hade hela deras nya hammock fallit omkul och båda poolerna hade kastats iväg till buskarna, vadå storm??
Vi som hade tänkt att vi skulle gå dit och bada och grilla medans dom är borta, men icke. Jag hoppas att vädret vänder snart och det blir en riktigt het sommar!




Nähep, nu ska jag vika in tvätt (jippiiii....) och sen ska jag kika lite på bloggar och svara er!
Vi hörs mer under dagen!

P.S Såg ni Big Brother finalen igår? Vad tyckte ni? Var det rätt person som vann?


Kommentarer
Postat av: sweetie

Hej!!

Ja, dom valde verkligen rätt vecka!! Hoppas dom tar med sig sol och värme tillbaka för det här är ju helt värdelöst!!

Hoppas vi kan ses snart så inte nukke hinner växa ur sin present, hihi!!

Issy har inte fått prickar än men det bord eju ploppa upp snart...



Ha en skön dag med inga måsten!



Puss!!

2012-06-04 @ 09:30:54
Postat av: Sanna mamma till Skrutt o lillebror ♥

Godmorgon!



Men vilka små sötnosar man hittade här inne :) roligt att du skrev i min blogg så jag hittade hit å.

låter som ni ska ha en riktig mysdag vilket passar bra en dag som denna, så tråpkigt när det bara regnar :(



å tack för att du frågar om kväljningarna, törs knappt skriva det men det känns som det blivit bättre, han hade ett litet "anfall" här i helgen men då gick det så fort över så vi hann knappt reagera. Däremot har han sån hosta nu, aldrig får det vara bra ;(



hoppas ni får en mys dag nu hemma, sj ska jag ta mig en date med tvättmaskinen, ligger efter så mycket :(



2012-06-04 @ 10:18:22
URL: http://susannahlundberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

TACK! :D Jag har inte sett ett enda avsnitt av BB, känner mej så utanför när alla pratar om BB hela tiden..haha. :) Vi mår väldigt bra men vi vill ha SOMMARVÄRME! Så jäkla trött på detta skitväder!

2012-06-04 @ 10:25:01
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Visst är det trist med regn, regn. Liten tröst är att det regnar och är kallt i hela landet. Men vill ha sol nu.

Vilka sötisar du har.

2012-06-04 @ 10:31:38
URL: http://www.guladesign.se
Postat av: Maria - mamma till ps-trillingar plus två!

Hej! Vilken mysig blogg du verkar ha & fina små barn!

Visst är det tråkigt med det här vädret! Mer som höst än sommar!



Kram

2012-06-04 @ 11:42:07
URL: http://blogg.mama.nu/fanea
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback