Fall Down

Idag efter att grabbarna bus vaknat från sin skönhetssömn gick vi till Nicoles dagis för att hämta hem alla hennes teckningar, och skulptörer av lera och så fick jag en massa papper att fylla på inför Vanessas inskolning.

Efter det gick vi till Mummu och Puua där Mummu hade styrt upp en festlig mellis åt oss alla på altanen.
Mackor, saft och melon! Sen gick vi till gården bredvid, till den stora lekparken där barnen fick härja fritt. Tur att Puua var med så att jag fick en liten time-out från allt spring efter grabbarna.
Som sagt, energinivån och tålamodet är väl inte på topp just nu... =(

Vi var ute hela eftermiddan, jag tog av mig min långärmade tröja, på med den, av med den, på med den, av med den, på med den- ja, ni fattar. Så fort solen kikar fram (2 minuter" så blir det varmt, men så fort den går i moln blir det jätte kallt, och molningt har det varit idag, i stort sett hela dan.

Vanessa "Bessa"


Danilo (alias "Kockis, eller "Mussu")


Våran lilla vilding, Jonathan


Nicole fick ganska mycket blixt på sig... ops, my bad...


Bessa


Nicole leker apa =)



Jajuste, ni kanske undrar över rubriken idag?
Det var så att jag vile tipsa er om ett spel på mobilen, ladda ner en app som heter Fall Down, den är superkul och beroende framkallande!
Jag hade inte spelat den på länge, men ikväll när jag hade badat och tvättat alla mina små så låg jag kvar i badet i lugn och ro en stund, läste mina favorit bloggar och så spelade jag Fall down och fick mitt rekord- 284 poäng.
 Testa den!


Kommentarer
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

sv: precis som du länkar ett namn eller vad som helst på bloggen :) Gör en enkel bild i paint eller liknande där det står typ "lösenordsskyddat" och sen länkar du den bilden till din nya blogg :) Förstod du? :)



Markera bilden och tryck på "kedjan" bland bildikonerna och där klistrar du in länken till din andra blogg :)

2012-06-18 @ 21:09:12
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: -Santsu-

Huomaa kyllä hyvin että sulla on nyt hyvä järjestelmäkamera! Tosi hyviä kuvia ja mitkä värit.



Ihanat hupparit tytöillä!

Haleja!

2012-06-18 @ 21:15:52
Postat av: Lucy

Vilka vackra barn! Vill ni ha fler barn?

2012-06-18 @ 21:21:37
Postat av: Niikki

Ja dom växer, Mirabelle blir 1 år i morgon. Tycker tiden går för snabbt :/

Vi har diskuterat detta med rum fram och tillbaka och är nog nu helt säkra på egna rum. :)

Vi ska bara flytta några hus längra bort på samma område, lägenheten är annorlunda men fortfarande en 3 rummare. Och den ligger på botten så vi får balkong och en liten trädgård :)

Vi mår jätte bra, ag är bara lite trött nu mera men tror det handlar om vitamnin brist. Hur är det med er? Kram

2012-06-18 @ 21:32:57
URL: http://mammaniikki.blogspot.com
Postat av: Sofia - mamma till Gunnar och Kerstin

Vilka härliga dagar ni verkar ha :-) förstår att buskillarna kan bli mycket ibland. Tänk att du har dubbelt så många barn som jag, i samma ålder. Imponerad av att du orkar :-) ser alltid lika pigg och fräsch ut med! Hur gör du? :-)

2012-06-19 @ 12:48:03
URL: http://Sofiajblogg.blogspot.com
Postat av: Fia

Åååå vart har ni köpt Converse tröjorna???

2012-06-19 @ 17:49:54
URL: http://www.sofsan.se
Postat av: sweetie

härliga bilder gumman!!!

Hahahahahahha, har redan det där spelet!! Man fastnar verkligen!! Och stressad blir man!!!

2012-06-19 @ 22:44:46
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback