Våran grillkväll

 
Har ju helt glömt bort att lägga in bilder från våran grillkväll hemma hos Mummu och Puua häromdagen.
Insåg det precis när jag överförde bilder till datorn och kikade på min mapp som jag har, där jag lägger alla bilder som jag vill dela med mig av till er.
 
Lek i sandlådan!
 
Emma och tjejerna hade byggt på en princess slott som denna pojke mer än gärna var och sparkade sönder....
 
Dom hittar då jämt på bus.
Dom vinkade glatt hejdå till oss och smög sig över staketet till någons potatis/jordgubbsland, och när jag närmade mig dom fick dom ännu mera fart! (Ni ser att det är alltid Jonathan som leder buset...)
 
Väntar tills grillen tänds...
 
Grillmästaren var Andres!
 
Lite bus med min kusin Jon...
 
Maten var och efterrätterna var supergott!
 
Trött-Smurfen kunde inte hålla sig vaken...
 
 
Håll utkik, snart kommer det upp något som jag gärna vill berätta för er!!!
 
 
 

Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback