Lek på dagisgården

Tjohoo!
Än en gång sitter jag här och väntar tills grabbarna bus somnat, sen tänkte jag passa på att vila jag också, eftersom Nicole och Vanessa är hemma hos brorsan och leker med kusinerna Emma & Sebastian just nu.
 
Vid 10 -tiden gick vi ut, och hamnade på dagisgården. Eftersom dom har sommarstängt där just nu så är det perfekt att leka där, för grabbarna kan ju inte smita så jag behöver inte oroa mig för det.
Vi bakade sandkakor medans grabbarna gick runt med nån mjuk rör som barnen där leker med, och sen snubblade Jonathan på den och fick ett litet märke bredvid ögat. *suck*
 
Efter en stund kom även Puua dit och lekte för fullt, hihi. Emma kom också. och där lekte vi tills vi skulle träffa upp Mummu vid Sibylla där Puua bjöd oss på mat. Tack!
 
Därfrån följde alltså tjejerna med Emma hem, och Mummu och Puua gick hem till sitt. Puua skulle ut och plocka bär, så det var ett världans skrik och gråt på Jonathan som inte alls ville att Puua skulle gå ifrån honom.
Han är helt galen i sin Puua. Och nycklar.
Det är ju Danilo också och idag hade nån av tjejerna gett honom en liten Hello Kitty väska där han hade lagt sina nycklar som han gick runt med. Puua tog en bild och skickade den till Andres som inte alls var glad att hans son gick med en Hello Kitty handväska.... Borde kanske hitta nån "tuff" väska?
 
Här får ni ett gäng bilder, och ni slipper rubrikerna över bilderna.
 
 
Natti, Natti!

Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback