Födelsedagar x 3 !

 
Denna vecka bjuder inte på mindre än tre familjefödelsedagar.
Imorgon (tisdag) fyller min pappa Puua (Raine) år, på onsdag fyller svägerskan Anna år och på fredag fyller min systerdotter Felicia år!
 
Det verkar vara ett strålande väder ute idag, jag sitter här och väntar på att grabbarna bus ska vakna, sen ska vi ut och njuta av solen. Nukke & Bessa är hemma hos Mummu och styr upp med en tårta till Puua. Får man säga att: "Jäklar vad skönt det är med lite lugn och ro såhär mitt på dagen??"
Såklart saknar jag flickorna när dom inte är är (oftast iaf, haha) men det är såå skönt att göra vad man vill utan att bli avbruten hela tiden.
Jag saknar Andres också... Han har varit hemma med oss i 4 dagar, och nu när han är på jobbet igen känns det så tomt. Och dessutom jobbar han långa dagar nu.
 
Här kommer ett gäng bilder från förra veckan:
 
 
Ni slapp rubriker på bilderna den här gången.
 
Nähep, nu ska jag ta en snabb dusch och måla naglarna innan grabbarna bus vaknar.
 
P.S Håller på och knappar ihop ett inlägg om tvillingar, det är flera som är så nyfikna

Kommentarer
Postat av: Marina

Hej vi mår bara bra:) hur mår du, mår du bra, mkt illamående eller så?

2012-07-30 @ 14:49:22
URL: http://allaminahjartan.blogg.se
Postat av: Marina

Helgen var helt ok:) ätit god mat hos min mamma och så har jag jobbat. Åh så sugen man blir när man ser alla fina magar och gravidbloggar!

2012-07-30 @ 18:17:32
URL: http://allaminahjartan.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback