Aleksandra was in da house

Nu har våra gäster från Finland åkt till Trollhättan över helgen, och kommer tillbaka på måndag.
Imorse när grabbarna vaknade ropade dom "beeeeebish!"
Helt tokiga i henne. Alla vill gärna titta på henne, krama och pussa på henne.
Förstagångs föräldern Noora var lite nervös, hahhaha...
Nicole och Vanessa vill hela tiden hålla i henne och dom är så stolta.
Dom kommer nog att bli underbara storasyskon allihopa.
Danilo var lite svartsjuk när jag gosade med bebis Aleksandra, och Jonathan ville inte alls att pappa Andres skulle hålla henne. Då skulle han snabbt klättra upp till hans famn.
 
Jag fick inte flytta över Bessas säng till hennes eget rum, för dom vill ligga där tillsammans i Nicoles rum, dom två är verkligen bästa vänner. 
 
Nähep, nu ska jag passa på att lägga mig ner och vila, medans grabbarna sover och tjejerna tittar på film. Vi har hunnit vara ute på lekparken och hälsat på hos Mummu och Puua idag, är soppslut!
 
Här kommer några bilder från när Aleksandra var här:
 
Första morgonen:
Min kusin Noora med alla barnen :)
 
Aleksandra med sin pappa Antti
 
Bessa, Noora, Andres & Aleksandra
 
Onsdag kväll (tog jag bara ett kort!??)
Brorsan och Emma kom förbi, och vi hade en myskväll. Vanessa somnade till sist hos Emma
 
Torsdag- Felicia kom förbi :)
 
Det är tröttsamt att hänga med det här gänget!?
 

Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Vilka fina bilder :)

2012-07-20 @ 15:06:16
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: ♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥

mysigt!
när jag var uppe i sthlm hos mamma tänkte jag på dig ni bodde väl i handen? eller minns ja helt fel?
hade vart skoj att ses å lekt me barnen =)

2012-07-20 @ 21:48:26
URL: http://melissasprinsar.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback