A few days ago....

Såg att jag har många bilder kvar i min "Blogg-mapp" som jag tänkt dela med mig av.
(Dessa bilder är från förra veckan)
 
Passar på att sitta här vid datorn nu när Danilo & Jonathan är så inne i sitt lek. Dom går runt med sina nycklar (som alltid) och bygger kojor på soffan. Dom diskuterar en massa med varandra, och dom verkar förstå exakt vad den andra säger. Dom har nåt speciellt mellan sig, mina små Prinsar. Nu hör jag bara "Taaa mig Niiiilo!" och så är det fullt spring på dom..
 
Min lilla tuffing Vanessa
 
Lilla Divan Nicole
 
Grabbarna Bus...
 
Danilo & Felicia
 
Tjejerna fångar humlor och andra insekter...
 
Jag fick köra runt grabbarna runt gårdarna... (Här Dewin & Danilo)
 
Nicole och Vanessa har egen biltvätt....
 
Senare kom Patrik (Felicia & Dewins pappa) och tog med sig barnen till McDonalds och kom tillbaka med tårta, för han fyllde år!
 
 
Nu röjer grabbarna gärnet och dessutom börjar det lukta något misstänksamt i någon av gentlemännens blöjor, plikten kallar...
 
 

Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback