Bilder från nyårsdagen

Halloj!
På nyårsdagen (1.1) kom Andres sida av familjen hit på middag. Fullt hus och jätte trevligt!
Andres hade stått och lagat mat hela dagen, han gjorde allt själv, t om bröd bakade han eftersom lill-ica inte hade några färska att sälja.  På förmiddan gick vi hem till Mummu och Puua, och tjejerna ville stanna där, eftersom Puua natten innan hade lovat att han skulle ta hand om dem... hahah... Brorsan lovade ju samma sak, men han vaknade först vid 12, så a little to late bro... Jag fick sova med grabbarna en stund, jag var helt slut. Sen var det städning, fixa och sen hämtade jag hem tjejerna när gästena skulle komma.

Skickar in lite bilder från den dagen! :)

Båda grabbarna skulle behöva klippa sig (igen!) Deras hår växer verkligen som ogräs!
Andres vil raka av allting igen...


Vanessa


Lille Robin med Abuelo & Abuela


Jonathan älskar bebisar, han ville vara nära Robin hela tiden, samma sak med Nicole.


Robin med farbror Micael


Danilo åker motorcykel
(han har slagit sig i ruchkanan, därav blåtiran för er som undrat)
Fast vi skojar om att han hamnat i slagsmål, så ni skulle ha sett hur den andra killen såg ut! Hahaha...


Nicole busar med Javi


Vanessa med farbror Oscar


Nicole med Abuela & Abuelo


Jag & våran lilla Besoliina


Andres och gänget spelade kort sen framt kvällen. Med spanskt kortlek som jag inte hajar mig på för fem öre :)


Systrarna Gonzalez


Kommentarer
Postat av: erika

Fina bilder som alltid! Va mysigt ni har haft det. Gott nytt år till dig vännen!! :-) Hoppas erat år blir jätte bra. Kramar från Lövånger

2012-01-03 @ 18:11:17
Postat av: Helena

Håller med Erika här ovan, fina bilder. Har väl sagt det massor av ggr förr, men skadar inte att säga det igen: ni har så underbar gemenskap med era respektive föräldrar, syskon osv. Värt massor sånt.

Ha det bäst.

Kram från ett regnigt Söderhamn

2012-01-04 @ 19:48:37
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback