Nicole hos Tandläkaren

Tiden har bara rusat förbi, har inte hunnit skriva nånting :)

Igår var jag och Nicole iväg till tandläkaren, dom skulle laga 2:a hålet.

Jag måste bara säga att jag är grymt impad av denna lilla docka!
Hon var hur lugn som helst, jag kommer själv ihåg när jag var liten och skulle till tandläkaren så var jag jätte nervös och låg och spände mig i stolen. (fast en gång somnade jag oxå mitt under en lagning, snacka om att va trött??)

Jag satt i stolen och Nicole låg på mig.
När tabdläjaren hade undersökt henne så dom att dom måste ta BORT tanden. Det var ingen ide att laga den, tyckte dom..?
Herregud, hur skulle detta gå? Sånt är t om JAG rädd för!
Men (!!!) denna lilla docka var grym.
Hon låg där och gjorde exakt det dom bad henne att göra, och spände eller klämde min hand en endaste gång!!!
Dom berömde henne otroligt mycket, och jag var såå stolt!!! Så nu är hon en tand mindre.

Hon var så stolt när hon skulle visa sin tand för alla .

På kvällen la hon burken med tanden under pappans kudde, för hon hade hört att tandfen kommer då.
Och på natten när hon kom till vår säng var det, det första hon hade koll på, och hon var sååå glad att "Den goda fen" hade tagit hennes tand och att hon fått en påse med pengar för den!!!
Vi lovade henne också ett paket, bara för att hon var SÅ jätte duktig!!!

Älskar Dig, Nukke!


Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback