Natti

Hua va det blåser storm ute! Har precis lagt mig i sängen och det blåser så hårt att det känns som att fönstret är öppet!

Hur har eran dag varit?
Har ni haft nån otur med tanke på fredagen den 13:e?

Vi har precis kollat på nån skräckis, nu ska jag försöka sova. Jag somnade sittandes med tjejerna bredvid mig tidigare ikväll. SITTANDES! Har aldrig hänt mig förut. Och djupt sov jag också.
Tjejerna fick ha lite fredahsmys så dom fick somna på soffan och så bar vi dom till egna sängar. Grabbarna var supertrötta och gnälliga när vi kom hem ikväll så dom somnade nog på direkten när huvudet nuddade kudden...

Nä, som sagt- nu ska jag sova!
Hoppas jag inte drömmer mardrömmar..
(förresten så har jag drömt mardrömmar de senaste 4 nätterna?)

God Natt!


Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback