Huvudvärk och spel

Halloj alla därute som fortfarande är vakna denna lördag natt!

Natten till idag var riktigt jobbig, grabbarna vaknade stup i kvarten och det kändes som att jag inte samlade på mig mycket sömn inte...

Jag har haft jätte ont i huvudet nu i 4-5 dagar, jätte jobbigt...Så imorse fick jag sovmorgon fram till 10:30, gick och la mig igen när grabbarna sov efter lunchen och vaknade vid 15.30! Jag har varit helt slut! Men denna huvudvärk vill inte släppa taget, den finns där hela tiden, mer eller mindre.

Kvällen har vi spenderat med Mummu, Puua, Karo & Peter. Vi spelade kort (jag förlorade nästan hela tiden) och så spelade vi brädspel "Nya Lika Par, Leka Bäst" som jag & Andres vann!
Det blev en heeel del skratt!

Nu är det dags för sängen och jag HOPPAS att vi alla får en god natts sömn och att jag slipper denna huvudvärk...!!!

God natt allihopa, vi hörs mer imorgon med bilder ;-)


Kommentarer
Postat av: Rockmom

Klart man får huvudvärk då man sover så lite som du tycks göra. Känner igen det :(

Fast idag har vi fått sova ända till halv 7 (inte för att det hjälper så mycket då man varit vaken 7hundraelva gånger under natten)

Kämpa på!!

2012-01-15 @ 07:12:32
URL: http://rockmom-rockmom.blogspot.com/
Postat av: Cissi

Hej!

Det är så roligt att följa er vardag, det har jag tyckt länge nu men nu följer jag din blogg lite extra eftersom vi ska få ett till barn, blir tre barn på tre år så då är det lite extra roligt att läsa om människor i liknande situation!!

Ville bara säga tack till en toppen blogg :D

2012-01-15 @ 07:52:57
URL: http://nathaliesochleosmamma.blogg.se/
Postat av: Anna

Cissi: kan inte jag få läsa din blogg?



Satu: denna bloggen är en av dem mest underbaraste jag verkligen har läst :) huvudvärk har jag från o till idag för jag somnade för sent

2012-01-15 @ 12:50:44
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback