Helsinki

Detta är ett tidsinställt inlägg.

Just nu går vi nog runt i Helsingfors....
Jag sa till Vanessa att vi ska till Helsinki, och då tittade hon på mig och flinade som att det var det tokigaste hon hört, för jag brukar säga "Helsinki" istället för något svorord, hihi...

Så att ni inte ska sakna mig alltför mycket (hahaha!) så bjuder jag på några bilder ;-)

Micke lagade mat till sina småsystrar



Prinsessorna för några dagar sen:
(båda fick presenter av Mummu för att Nicole var så duktig hos tandläkaren)



Ha de bra allihopa, vi ses imorn! (fredag)


Kommentarer
Postat av: marina

ha så kul på kryssningen!

2012-01-26 @ 19:44:41
URL: http://allaminahjartan.blogg.se/
Postat av: Helena

Mysig bild på tjejerna o deras storebror vid matbordet. :)

2012-01-26 @ 19:47:58
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback