♥ Kryssning, Del 1 ♥ mot Helsingfors

Nu har jag laddat ner lite bilder till bloggen, och börjar med bilderna från onsdagkvällen, när vi började våran resa mot Helsingfors.

När vi öppnade dörren till vår hytt blev vi grymt imponerade. Vi visste ju att det skulle vara bra, för det var en svit vi beställde, men den här var enorm!
Ett separat sovrum med stort badrum, lång hall, och ett stort vardagsrum med dubbelsäng där jag och Andres sov. På bordet fanns färska blommor och en fat med frukt och i kylskåpet fanns champagne och läsk.
WE LIKE!



Vanessa visar stolt över sina nya skor :)


Mummu och Puua kom över till vår hytt och skålade i chmpagne med oss, observera att Puua bytte sitt glas mot denna Fanta burk så fort han såg att jag tog fram kameran....

Haha...


Mina finaste prinsessor! Mamma älskar er!!!


Dom här två busungarna smet iväg till sitt rum och skulle ringa med telefonen hela tiden... Busungarna!


Andres & Jag


Besoliina & Jag


Puua & Jonsku (Jonathan)


Våran lilla Diva


Cheeese!


Danilo skulle sjunga som aldrig förr


Vanesssa med sin pappa


Mummu & Nukke tittar på när båten åker iväg..


Och igen ska de här två leva loppan...


Tjejerna räknar sina pengar...


Senare bar det av iväg till buffét.


Grabbarna skålade med varandra hela tiden! Så söta!


När barnen tyckte att dem hade ätit klart och blev lite rastlösa så kom personalen med ett pysselhäfte och pennor till dem för att roa dem, så att vi kunde få sitta i lugn och ro och äta en stund till.


Sen kom självaste Ville-Viking till vårat bord och hälsade på oss!


Alla blev inte precis överlyckliga över det...


Sen blev det av en massa lek och bus i lekhörnan!
Barnen hade jätte kul och lekte och busade och bara hade jätte kul med varandra. Skönt att man slapp sitta med och vakta dem precis hela tiden!


Sen på kvällen satte vi oss i dansrestaurangen. Barnen fick Ville-Viking drinkar och så dansade dom loss på dansgolvet. Vi kollade på James Brown show också.. Hahaha....


Grabbarna, Puua & Mr. James Brown.



Pappa & Nicole


Showen!



När klockan började bli alltför mycket, och grabbanra somnat, så gick vi till hytten för att lägga oss.
Mummu och Puua stannade kvar och partajade loss en stund till, och vi somnade som stockar. På morgonen är vi framme i Helsingfors, och först skulle i möta upp min moster och hennes man...

Fortsättningen följer...


Kommentarer
Postat av: Camilla 31 år & blivande 9 barnsmamma

Hejsan

Härliga bilder :-D

Jag köpte namnet hos

www.one.com

kostar ca 250 kr per år.

Sen öppnade jag en wordpressblogg o slog ihop.eller en annan tjej slog ihop..



Om din blogg går med på det så behöver du bara köpa ditt namn o säga åt blogg.se att byta åt dig..



Mvh Camilla

2012-01-28 @ 14:09:01
URL: http://minstorafamilj.se
Postat av: Rockmom

Verkar så himla skoj, speciellt för barnen. Visade just alla foton åt min man, så vi är rörande överens om att vi nog ska på kryssning snart vi med :)

2012-01-28 @ 14:57:36
URL: http://rockmom-rockmom.blogspot.com/
Postat av: mummu

Satu skicka till mig bilden på pua twins o mrJames Brown.Tack.(Gärna e-mail)

2012-01-28 @ 15:16:58
Postat av: Karolina Nordling

Värsta hytten! Härliga bilder, nästa gång följer vi med!!

2012-01-29 @ 07:21:58
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Emma

oj oj oj vilken bollhav, de hade B älskat!

2012-01-29 @ 14:55:00
URL: http://mammatillbenjamin.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback