♦ Satu´s S V A R ♦

Hej!
Va bra att det var några som hojtade till, sorry att jag hade glömt era svar!
*****************************


Kitte, mamma till Nicole & tvilling gravid om Vigsel ;):
Hej. jag googla lite och hitta en bild på en tvilling vagn som hade en extra sits bredvid som ett äldre syskon kunde åka på.. så tryckte på bilden och hamna på din blogg..
Har en 1½ årig dotter och väntar två pojkar, är i vecka 24.
jag hade hemskt gärna velat veta vad vagnen och sitsen heter, VAR kan man köpa det??.. Alla affärer jag besöker rycker på axlarna och jag känner mig helt vilsen med vagn frågan då jag tycker min dotter har rätt att få åka även när hon får syskon.
Hoppas du vill svara. MVH Kitte

SVAR: Hej! Jag känner igen det där, ingen kunde hjälpa mig med vagn problemet, enda dom sa att jag fåt köpa en trillingvagn som jag inte kommer in nånstans med! Eller en ståbräda till tvillingvagnen, men hello, Vanessa var bara 9 månader och kunde inte ens gå! Torrt sortiment där...
Till sist hittade jag sidovagnen som jag beeställde från Finland.
Jag har skrivit till dig via mail också, vet inte om du fått svaret ännu? Jag säljer min City Select och sidovagnen om du är intresserad??



Anonym om ♦ Satu´s S V A R ♦:
Hej
jag har frågat en gång förut men fick inget svar då:)
Jag undrar var du har köpt locktången som du krusade flickornas hår med?
Har länge letat efter en sån till min dotter.
Jag har också 4st barn men på 5år, men inga tvillingar.Så det är tätt här med ;)
Ha en bra dag, Susanne

SVAR: Förlåt, hade helt missat din fråga!
Krustången är faktiskt från när min syster var liten, men jag har sett dom lite här och var. Kolla på
www.tretti.se, men jag tror att tex Claes Ohlsson har såna också :) Lycka till, hoppas att du hittar!
Hur många år är dina barn? :)
Ha det bäst!


Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Säljer du sidovagnen separat eller bara vagn och sidovagn ihop?

Vad vill du ha för sidovagnen isåfall?

Kramar

2012-01-11 @ 23:39:15
Postat av: Marlene

Frågade dig för några dagar sedan.... Ej hört något. Är interesserad av vagnen!! Vad vill du ha för vagn och sidosits eller enbart vagn???

2012-01-13 @ 06:58:16
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback