Satu´s SVAR

Har missat att svara på några av er, so here it comes!
Om jag missat några frågor, hojta till!
För övrigt- Ha en toppendag!

*********************************************************
Anonym
om ♥Grattis syster!!! ♥:
så lika ni :) skiljer de mkt mellan er?
SVAR: Hej! Det skiljer 3 ½ år mellan oss :)

Hannah 
om MASSOR av badbilder!:
Vilket badhus? ser jättekul ut!
SVAR: Det är Torvalla simhall, jätte mysigt har dem gjort för barnen. Hur mår du och familjen?


Helena
om Vinterland med vårkänslor:
Angående att gå fram och heja om man ser de, vars bloggar man läser, så tror jag många, liksom jag, känner sig påträngande och nästan lite som en stalker, förföljare. Själv skulle jag tycka det var kul om nån kom fram o sa hej el skickade en gåva,om jag nu hade en blogg. Haha. :) Tror jag skulle ta det som nå positivt iaf, föutsatt att det är nån som skrivit o så i bloggen förstås, annars kanske det skulle bli lite otäckt...Eller vad tycker du om den saken? Kul att fråga dig lite som omväxling. :)
Kram från ett kallt Söderhamn
SVAR: Jag har faktiskt aldrig tänkt på de där med paket och så... såklart om det blir så så ska det vara nån som följer bloggen och ger sig till känna med kommentarer, att man har blivit lite av "vänner" med varandra. :)
Det är många som har kommit fram och hejat och sagt att dom läser bloggen, och det har jag blivit glad av :)
Kram till dig och Linnéa :)

Carro
om ♥ Baddjur! ♥:
Hej, har nyss hittat till din blogg och tycker den är jätte bra. Lite nyfiken bara,
Har din man barn sen innan? Hur många? gamla?
Är ni flerspråkiga i familjen, vilka språk? vilka pratar vilka språk?
SVAR: Hej! Va kul att du hittade hit! Japp, min man har 3 barn sen innan, 2 killar och en tjej, dem är vuxna och har flyttat hemifrån, förutom "yngsta" , Micael som är 18 år och bor hos oss.
Jag och min familj pratar finska med barnen, Andres pratar mest svenska, men hans familj (dom kommer från Uruguay ursprungligen) så hans familj pratar spanska med barnen. Så 3 språk blir det :)

Santsu- om ♥ BLOGGEN 2 ÅR !!! ♥:
Jee,onnea ihana blogi <3 jatka samaa mallia,niin mukavaa seurata teidän touhuja! Täällä nimittäin aika paljon samanlaista meno!!! Tykkään niin sun maanläheisestä ja rehellisestä tyylistä!!
Kiitos kun jaat elämääsi ja tarinoitasi!!
Pst... Anteeksi kun en ole kommentoinut piiiitkäään aikaan.... Ollut vaan aika vaikeat ajat :(
SVAR: Mitä on tapahtunut? Huolissaan! :/

Niikki
om 1:a februari: 
Har sett att flickorna har hål i öronen, hur gamla var dom när ni gjorde det? Jag tycker det är så fint :)
SVARA: Jo, flickorna har hål i öronen, dom fick det när dom var 6 resp 4 veckor. Jag tycker också att det är jätte fint, men det är inte så vanligt i Sverige att man gör på så små. I Uruguay (och säkert flera andra länder) gör barnmorskorna hål i bebisarnas öron innan dom åker hem från BB.

Jonna
om Vinterland med vårkänslor:
Haha, no ens kerralla! :) Jag skippar nog att skriva på finska dock, det kommer bara bli en massa stavfel. :) Jo, sonen går på förskolan bredvid, så han var bland vildingarna med madrasser. :)
SVAR: Ahaa, du är finsk! Vartifrån då? :) Har du fler barn än sonen? Åhh, nu försöker jag tänka tillbaka till vilka som stod där vid backen... hihih, Kramar

Kommentarer
Postat av: Emzi - Mamma till Dewin & Wilton & Bebis i magen

Japp jag vill väldigt gärna ha ett namn med W.. Vi har faktiskt pratat lite om Oliwia eller Tuwa, men sen blir det att man ser andra namn och funderar på dom m.m..

Tur vi har ett par månader på oss att hitta ett namn som passar! =)

2012-02-02 @ 13:09:33
URL: http://mammaemzii.blogg.se/
Postat av: -Santsu-

Laitatko satu uudestaan sun sähköposti osoitteen niin kerron??

2012-02-02 @ 15:06:14
Postat av: Hannah

tack, kanske få det bli ett besök till Torvalla simhall nån gång, ser kul ut.



Min familj mår finfint. Kidsen stormtrivs på dagis och det är så mysigt att hämta dem på em när man längtat efter dem en hel dag. :)



Impad av dig som vill vara hemma så mycket. Jag har inte tillräcklig med fantasi för att roa tvillingarna en hel dag ens... ;)

2012-02-06 @ 15:11:16
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback