Tack!

Tack så JÄTTE mycket för alla era kommentarer ang. Nicoles höga feber!
Värmer i hjärtat att så många av er tar er tid att skriva och ge oss goda råd.

Under natten gick febern succesivt ner. Men det blev inte mycket sömn inte... Hon sov ju med mig och Andres slaggade på soffan. Man kollade ju henne hela tiden, läskigt med så hög feber...

Som om det inte var allt så kom någon sorts av magsjuka hem till oss.
Både Vanessa och Danilo spydde en gång under natten.... Nicole spydde upp det lilla hon fick i sig till frukost.
Suck!!!!
Jag mådde illa och hade ont i huvudet och spydde en gång jag också på morgonen. Sen dess har ingen kräkts, så jag hoppas att det var en engångs förteelse!
Idag har jag mest legat och vilat. Det känns riktigt jobbigt för mig att göra det, för jag ser ju hur mycket det är att göra och jag håller ju igång annars hela tiden.

Nu såg hela lägenheten ut som ett bombnedslag så jag har faktiskt tagit en runda med dammsugaren, och tvättat hela dagen. Vi har också vädrtat hela dagen, så nu hoppas jag att bacilluskerna försvinner härifrån illa kvickt!
Blää, jag känner mig fortfarande dålig, ingen energi eller ork alls.

Fast jag intalar mig själv hela tiden att jag måt toppen, så lyssnar inte min kropp riktigt på mig. That sucks!
Nu ska jag plocka undan alla leksaker och göra gröt till grabbarna, sen ta ett baaaaaad!!!!

Vad tyckte ni om gårdagens Big Brother förresten??


Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Men var kom magsjukan ifrån då oooh?!

2012-02-20 @ 20:59:22
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Melissas Prinsar

ja har länkat till dig inne på min blogg - min 10 i top blogg lista =)

Hoppas de va ok för dej att ja länkade till din blogg

Kram

2012-02-21 @ 09:08:06
URL: http://www.melissasprinsar.com/
Postat av: Anna med 4 prematurer

Har du ringt doktorn ? Eller har du fått bukt på febern?



Är Bessa Slapp o slö? Eller orkar hon vara med lite?

2012-02-21 @ 10:40:22
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback