Here we go again...

Hej bloggen!
Va tråkiga inläggen blev nu när det bara står om sjukstugan...
Igår morse började jag känna mig krasslig och har spenderat hela dagen i sängen, så har även denna dag spenderats... Igårnatt fick jag t om feber, 38.7 och jag som aldrig brukar få feber, hur sjuk jag än känt mig.
Känns så löjligt att klaga på lite feber, men jag känner mig mer död än levande faktiskt. Så underligt att ens kraft och styrka kan bara försvinna sådär och man känner sig helt orklös.

Som om det inte var nog så har alla barnen fått snuva igen. Och hosta.
Jonathan har fått feber...
Det går bara runt runt runt nu känns det som.
Vi har avverkat film efter film idag, har inte gjort så mycket annat.
Skönheten och Odjuret, Ariel, Disney Junior, mm...

Aaaah, jag sitter här och darrar fast jag känns jätte varm, så jag ska nog ta och bädda ner mig nu.

Ok, jag ska klaga lite till, bara för att få det ur systemet: jag har skiiiitont i njurarna och lungorna.
Så.
Men imorgon är jag frisk and fit for fight!

Bjuder på några bilder:


Kommentarer
Postat av: Sofia

Krya på er!



Här har vi oxå varit sjuka som bara går runt runt! Nu är barn och man på dagis och det är bara jag som fortfarande är sjuk!

2012-02-21 @ 20:15:45
URL: http://Sofiajblogg.blogspot.com
Postat av: Fia

Usch då! Krya på er!!! Kram

2012-02-21 @ 20:26:11
URL: http://sofsan.se
Postat av: Helena

Kul bild på pappa o dotter. :)

2012-02-21 @ 20:41:19
Postat av: Lisa

Usch va jobbigt! Går mycket skit nu, bl a just enstaka kräkningar följt av hög feber. Hoppas ni blir friska snart igen, kan inte va lätt att ta hand om det små när man är så sjuk. Krya på dig!

2012-02-21 @ 21:33:58
URL: http://atlisas.blogspot.com
Postat av: Shabnam

Hoppas att ni blir friska snart så vi kan komma och hälsa på!!!

2012-02-22 @ 00:58:08
Postat av: Karolina Nordling

Krya på er pusu beso

2012-02-22 @ 06:13:35
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Hannah

Hej. Såg på nyheterna igår att Smarteyes och tror Lensway erbjuder gratis glasögon till barn yngre än 8 år. Kolla upp vet ja. :)

2012-02-22 @ 07:43:39
Postat av: -Santsu-

Voi kääk,ei oo kivaa olla kipeenä! I know the feeling...

Mulla kans särki alaselkä ja jalat aina kun kuume nousi!

Toivottavasti teillä olis hiukan lyhyempi tauti mulla kesti viikon!

Mun mies raukka hoiti yksin viikon koko jengiä ja taloa! Kaikki oli niin siistiä ja siivottuna! Pyykit kyllä jäi mulle!!



Tsemppiä ja jaksamista! Parane pian!!

2012-02-22 @ 09:49:03
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback