En liten paus...

Pheew, tar en paus från denna storstädning jag har styrt upp!
Alla fönster står öppna, både tvätt och torktumlare går på för andra omgången...
Jag har dammsugit, plockat, diskat, tvättat speglar, bäddat rent hos alla och nu håller jag på och moppar golven. Jag är helt svettig! Måste vara förkylningen som gör sitt?
Förutom förkylnbing + hosta så mår jag nu toppen!
Barnen är feberfria, men är fortfarande hostiga och snoriga... Vi går åt rätt håll ändå.
Andres är fortfarande sjuk, och trots det gick han iväg på jobbärenden....

Danilo och Jonathan ligger och sover nu, Nicole och Vanessa tittar på Ariel.
NU ska jag ta och göra klart det jag påbörjat.




P.S Ett jätte stort GRATTIS till Prinsessan Victoria & Daniel som fick sin efterlängtade lilla Prinsessa idag!!!


Kommentarer
Postat av: Taru

Vad duktig du är som orkar hålla igång med all städning :)) Jag skulle också behöva ta tag i hemmet.. Skönt att ni är på bättringsväg. Kramis

2012-02-23 @ 16:26:06
Postat av: mummu

Satu att du orkar,du är bäst.Rakastan.

2012-02-24 @ 14:47:50
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback