♦ Isbacken ♦

Idag har vi varit i isbacken med Puua. Han klädde tom på sig en overoll för att kunna åka med barnen!
Inte många 60-åringar som åker isbacke med barnbarnen??

Roligt hade vi iaf, och alla ville åka om och om igen! T om grabbarna sa hela tiden: "Lisää"! (=mera)
Jag filmade också, ska försöka få in det här sen.

Puua och barnen på väg upp...


Vanessa...


Systrarna Gonzalez


Linslusen ville också vara med på bild. Så fort man tar fram kameran så ler dom och säger "Chiiiiish!"
Hahaha...


Såhär åkte dom 112939475 gånger!


Sen ringde Mummu och sa att maten var klar. Vilket lyx va?? Så skönt att tänka på vad man ska laga för lunch...
Alla åt med god aptiti, speciellt efter att Puua sa att alla får varsin Kinderägg när dom ätit klart!


Tjejerna byggde med lego..



Tack Mummu och Puua som kom med en massa presenter till barnen imorse!
Det var ett par byxor till grabbarna, påse bullar till Nicole (hon älskar kanelsnäckor), och bilar som åker med hjäp av ballonger till tjejerna och bilar till pojkarna. Och jag fick en stor påse med Nötcremé!
TACK!!!!

Ops, hittade fler bilder från isbacken när jag var där själv med barnen igår:

Vanessa


Divan Nicole


Danilo struntade i om jag var nära eller vem som skulle åka först, han körde sitt eget race...


Jonathan åkte också...


Ibland var det tufft att gå uppför backen till toppen själv, tyckte Danilo...


Jag & Jonah


Kommentarer
Postat av: mummu

Va roligt ni hade ,när ni gick hem så somnade pua på soffan som en stock 2,5 timmar. Pua då.Kan inte gå och handla mat med Pua,han köper allt annat en mat .Satu du vet,,,hih.

2012-02-17 @ 17:21:38
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback