Vad använder ni för webbläsare?

Årets näst sista dag är kommen, imorgon smäller det. Imorgon firar jag och Andres 6 år förlovade!
Jag säger som Andres brukar säga : "Gud måste ha gett mig mycket tålamod!"
 
Hur ska ni fira in det nya året? Hemma eller hos familj/släkt?
 
När jag loggar in här på bloggen via datorn så kommer en stor ruta upp som säger:
"Du använder en föråldrad webbläsare."
Att jag borde ladda ner Chrome eller Firefox? Just nu använder jag internet explorer och tycker om den!
 
Vad använder ni för webbläsare? Vilket är bäst?
 

Kommentarer
Postat av: Petra

Hade Firefox tidigare. Den var bra. Nu har jag Chrome. Tycker nästan att den är ännu bättre. Men det är nog efter tycke och smak.

2012-12-30 @ 13:27:42
Postat av: Natali BLOGGAR om livet ♥♥♥

Jag använder Firefox även om min sambo säger att det är SKIT....men jag använder den ändå trots alla buggar. 6 år som förlovade, dags för bröllop snart :)

2012-12-30 @ 14:26:17
URL: http://www.finest.se/natali
Postat av: Madeleine - mamma och gravid i USA

Jag har använt firefox senaste åren och gillar den. Men om du ska byta så är det nog bäst med Chrome. Min man använder bara det, han jobbar inom IT och han svär jämt över firefox :D

2012-12-30 @ 15:55:59
URL: http://www.maddes-cali-dreamin.com
Postat av: Malin

Jag använder mig utav Chrome och den är jättebra, har testat både firefox och explorer men chrome är min favvo :)

2012-12-30 @ 17:11:24
Postat av: Johanna på Småstadsvillan

Jag använder camino på min mac. Den fungerar bäst enligt mig.. Vet ej vilken dator du har och om camino fungerar på PC. :-) Men värt att kolla!

2012-12-30 @ 17:26:22
Postat av: Anna Köhler

jag har Google Chrome älskar den webbläsaren
angående att du frågade om våra barn kan vara små bebisar ibland kan berätta att min 6åring är i den perioden nu :) :)

2012-12-30 @ 17:55:16
Postat av: FrånFinland

Käytän firefoxia, pidän siitä enemmän kuin interner explorerista. Chromesta ei ole kokemusta.

2012-12-30 @ 18:32:56
Postat av: Helen-mamma till L&E

Använt både firefox och chrome , föredrar chrome :)

2012-12-30 @ 19:38:11
URL: http://helenm.blogg.se
Postat av: Camilla - BF2013

Använder firefox :) Men funkar inte den så är det explorer som gäller :) Är dom jag tycker funkar :)

Nyår kommer att firas lugnt hos mina föräldrar med sambon :)

Grattis i förskott till 6-årsdagen :D

2012-12-30 @ 19:52:21
URL: http://mirabilibus.blogg.se/
Postat av: Louise

Chrome har jag och den är super.
Här ska sambon fira med sina föräldrar och jag samt barnen ska fira med min syster.
Första året vi delar på oss.
Grattis till 6 år som förlovade...hur länge har ni varit ihop?
Jag och min sambo går in på vårt 13 år som ett par.
Helt galet.
Ha en bra kväll.
Kram från Malmö

2012-12-30 @ 21:22:05
URL: http://malmomorsan.se
Postat av: Frida

Kör gammla vanliga. Har inga planer på att byta, funkar finfint

2012-12-31 @ 03:20:21
Postat av: Frida

Kör gammla vanliga. Har inga planer på att byta, funkar finfint

2012-12-31 @ 03:20:21
Postat av: Helena H

Har alltid använt explorer men den började strula nu före jul, troligen pga min dator som närmar sig sitt slut, så då blev det chrome. Och vilken skillnad! Så snabbt mot för explorer. :)
Ha det bäst.
Kram från Järvsö (Söderhamn)

2012-12-31 @ 15:05:32
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback