Sjukstuga....

Och så var det natt.
Måste försöka sova nu, för man vet inte hur natten ser ut nu när vi har sjukstuga här hemma...

Danilo har haft hög feber sen igårkväll, under dan har den kommit och gått och steg igen nu under kvällen. Vi har gett han alvedon, mycket sricka och haft kall handduk i pannan, jag hoppas innerligt att han mår bra imorgon!
Nu när Vanessa la sig så grät hon och klagade på ont i örat så hon fick alvedon och nässpray...
Dom har vart förkylda sen en vecka tillbaka så nu får det vara nog!!!
Jag hoppas och ber så innerligt att lill-Snuttisen ska slippa allt detta och att alla blir friska snabbt, helst NU!

Nicole och lill Snuttan somnade i min famn ikväll <3 Gos!

Nu ska jag sova! God natt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Har läst din blogg ett tag men aldrig skrivit något. Men tänkte att jag måste skriva nu och varna lite. Min lilla flicka blev smittad av storebror och fick RS virus när hon var 9 dagar och var riktigt dålig. 3680 vägde hon när hon föddes och gick ner till 2600 och läget var riktigt allvarligt. Hon klarade sig fint och är idag en super go liten 9 månaders som är helt normal i utvecklingen osv. Vi låg på sjukhus 9 dygn och under denna tid låg hon i cpap. Så var försiktig, låt inte barnen pussa på henne eller krama. Jag vet att det är jätte svårt, jag tyckte ju att storebror skulle få gosa massa också, men nu när jag vet vad som kan hända så skulle jag tänka annorlunda.

2012-12-29 @ 08:44:40
Postat av: Caroline (mamma till 3 flickor)

:-( Ibland känns det som om dessa förkylningar aldrig tar slut. Tar sån tid när man e många :-(. Hoppas skruttan slipper!

Kram
/Caroline (mamma till 3 flickor)

2012-12-29 @ 08:58:26
URL: http://www.isflinga.blogg.se
Postat av: Sotnosen!

Hoppas alla kryar på sig snabbt!

2012-12-29 @ 09:10:13
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se
Postat av: Elin thejas & junies mamma

hej finis =)

Här hemma har jag två sjuklingr som slutade med sin antibiotika igår men har sån hosta och snor som sitter långt in så hemskt å höra den minsta då hon hosta hela tin hoppas lillen slipper det och att dom andra blir pigga igen Kram kram ha en fin dag

2012-12-29 @ 09:57:44
URL: http://thejasmamma.blogg.se
Postat av: Emelie - Mamma till Dewin, Wilton & Alwida

Gud vilka söta jeans leggings.. Alwida har likadana i mörkblått! :)
Vi är sugna på fler barn.. Så snart blir det nog dags att börja försöka sig på en 4:a! ;) (När man nu ska hinna med att ha sex) Skruttan börjar ju bli stor nu, redan 7 månader snart! =) Vill gärna ha barnen tätt så syskonen kan ha nytta av varandra i framtiden! =)
Jag har alltid sagt att jag vill ha 9 barn, men vet i tusan om jag skulle orka vara gravid så värst många gånger till! ;) Hehe.. Kram

2012-12-29 @ 10:03:43
URL: http://elwiz.blogg.se
Postat av: Sandra

Oj har ni oxå drabbats av sjukdommar =( Hoppas dom snabbt är över. Här är sonen snart på benen helt efter sjukdom i 6 veckor. Så det känns skönt att det snart är över. KRYA PÅ ER.

2012-12-29 @ 10:48:41
URL: http://charmigavardagen.blogg.se
Postat av: Sandra

Hej! Usch o fy för dessa sjukdomar, hoppas det går över snabbt. Våra tjejer har varit förkylda o hostiga i 2v nu, inte kul.
På kontrollen igår mätte tappen knappt 2 cm, var sluten men väldigt mjuk. När bebis rörde huvudet neråt trycktes den nästan ihop helt, aj aj.
Inga mer kontroller inbokade nu för efter 10/1 har jag fått besked att det inte kommer stoppas. Har bf 13/2.
Kram

2012-12-29 @ 15:22:55
URL: http://ellva.blogg.se
Postat av: Sandra

Jag tror inte jag kommer att gå tiden ut, men man vet ju aldrig. Min man är också ledig nu och är det tiden ut så just nu tar jag det väldigt lugnt. Kommer vi förbi 10/1 så kommer jag vara mer aktiv igen och då är frågan om det håller så länge till.
Kram

2012-12-29 @ 20:43:38
URL: http://ellva.blogg.se
Postat av: jannice lindell

riktigt fina bilder!=)

2013-01-01 @ 22:55:38
URL: http://lovebyjannicelindell.blogspot.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback