Magen DÅ och NU

Och så har vi kommit till ännu en ny vecka, hallelujah!
Jag tror att denna medicin, progestoronet har hjälpt mig komma såhär långt, jag är så tacksam att jag fick chansen att pröva den! Huddinge sjukhus är först med den behandlingen i Sverige och det är inte så länge sedan som dom började med det här.
 
Vecka 34 + 0 var den sista magbilden jag har på Vanessa. Hon föddes i vecka 34 + 3, år 2009.
Därför tänkte jag visa er hur min mage såg ut i vecka 34 + 0 med Nicole, Vanessa och denna lill-sessa- precis som vi gjorde när grabbarnas sista magbild kom i vecka 30 + 0.
 
NICOLE i magen vecka 34 + 0
 
 
 
VANESSA i magen vecka 34 + 0
 
 
LILL-SESSAN i magen vecka 34 + 0
 
 
Ungefär lika stora tycker jag?
Vanessas ser nästan störst ut, men det är nog vinkeln och byxorna, för jag själv känner mig stooor nu. =)
 
Den här senaste veckan har jag känt hårt tryck mot tappen, mest på kvällarna/natten- ibland så att jag blir rädd att det ska trycka hål i hinnorna och att vattnet ska gå.
De senaste dagarna har jag också mått riktigt illa, även nu så jag ska ta och vila bort det värsta illamåendet/yrseln så att jag mår lite bättre innan det är dags att hämta hem små trollen från dagis.
Imorgon är dem lediga och jag bävar redan nu över hur jag ska orka om jag ska vara i detta tillstånd....
 
Natti Natti alla ni fina, vi "hörs" lite senare

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej! Följer din blogg sen jag såg fig på familjeliv, tänkte bara kommentera om din behandling av progeresteron som verkar väldigt spännande, har ju redan börjat med de och är nu i v18, jag hoppas innerligt att de kommer hjälpa mig att komma till över v 30 iallafall :) hoppas din bebis stannar lite till i magen :) /hanna

2012-12-03 @ 14:31:16
URL: http://3kottar.blogspot.com
Postat av: Sotnosen!

Hoppas det känns bättre imorgon! Annars kan kanske fsk. Hjälpa till ett par timmar? Så du får vila!

KramM

2012-12-03 @ 16:25:05
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se
Postat av: Madeleine - hemmafru och gravid i the OC

nr2 och 3 är nog rätt lika tror jag.. är så svårt att se med olika vinklar, kläder.etc.

2012-12-03 @ 18:44:57
URL: http://www.maddes-cali-dreamin.com
Postat av: sara

hej vilka söta magar du hade... jag tycker att vanessas se störst ut. tror inte du kommer födda din prinsessa förrän några veckor till tycker din mage är långt upp om du förstår vad jag menar den har ej sjunkit ner ännu... kram kram förövrit så har jag även tidigare sagt att dina barn är såå söta :))))

2012-12-03 @ 18:49:06
Postat av: Anna Köhler

vilka underbara magar :) tycker inte heller din mage har sjunkit något ännu :) ser ingen skillnad på bilderna tycker dem är så lika faktiskt,
hoppas verkligen det kommer gå bra för dig o barnen imorgon

2012-12-03 @ 20:54:50
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback