Lucia- Magen

Inte många timmar kvar för er som gissade på Lucia-dagen, men än är inte dagen slut! ;-)

Anna (min svägerska) drömde att vi skulle få en liten Lucia bebis och hon gillar inte att förlora, så hon har skickat en massa tips till mig nu, haha...

Jag ligger och tar ett varmt bad, det var riktigt ruggigt kallt att stå ute vid Lucia-firandet idag!
Hade med mig kameran, så bilder kommer, bara jag hinner överföra dom till datorn.

Imorn ska jag (förhoppningsvis) på mitt sista MVC besök, får se vad hon säger där. Same, same tror jag :)

Hur mår ni?
Haft en bra dag?

Här kommer en bild på min Lucia-mage :-)


Kommentarer
Postat av: mia

hej va kul att du haft en bra dag förutom kylan då, och det har vart väldigt kallt i dag, brrrr
hoppas det går bra på mvc i morgon, själv ska jag också dit i morgon och höra läget.
jätte fin och mysig bild på dig med den härliga magen...
många kramar till dig.../ mia ;) ;)

2012-12-13 @ 23:03:33
Postat av: Anna Köhler

jag gissar att eran lilla dam kommer runt 21 december

2012-12-14 @ 07:19:13
Postat av: Madeleine

vilken fin lucia bebismage!

kramiz från madde

2012-12-14 @ 08:46:15
URL: http://madeleine82.blogg.se
Postat av: Elin Thejas & Junie s mami

Så fin mage :) hoppas bebis kommer snart

2012-12-14 @ 09:11:27
URL: http://thejasmamma.blogg.se
Postat av: -Santsu-

Sun masu on niin nätti ja itsekkin oot tosi fressin näköinen!!

Mukavaa viikonloppu!!

2012-12-14 @ 11:14:28
Postat av: Lisa

Du är så vacker :)

2012-12-14 @ 12:09:49
Postat av: Susse

Hej tror att bebisen kommer på julafton.

2012-12-14 @ 20:21:13
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback