Lill-sessans plats i sovrummet- Check!

Såhär ser vårt sovrum ut nu, sängens huvudgavel stod där tavlorna var förut.
Så det blev en ordentlig vändning med sängen och Andres var ju inte sååå glad att jag gjort det själv, det väger ju en hel del... :-/ Men vill man ha något gjort så tar man tag i det själv, eller hur? ;-)

Jag gillade hur vi hade möbleringen förut, men så hade spjälsängen aldrig fått plats. Och jisses va jag hittade under sängen (förutom massa dammråttor) Det var barnens små leksaker, mynt, kort, skedar... har jag nämnt att grabbarna har nån slags dille på skedar nuförtiden? Jepp, skedar är den nya grejen nu OCH de kära nycklarna såklart. Dom ska t om sova med skedarna nu... Inte så konstigt att det börjar bli tomt där i besticks lådan... Men nu återfann jag några som dom råkat tappa i glipan mellan väggen och sängen :-).

Kvällens bild:


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för ditt svar:) jo glädje i dom små liven finns det gott om och det är ju så underbart att se dom växa o lära sig nya saker dag för dag:)

Tanken e att det ska bli en till liten knuff, men dock inte ännu. Känner att det räcker med två en så länge:) men har själv fyra syskon så gillar stora familjer o det är ju smidigt att dom små har nytta av varandra.,

Angående ditt blogg inlägg så håller ja med dej helt å hållet, ska man ha nått gjort påengång e det lika bra att göra det själv:) men ta det lite lugnt bara:) jag han ute in till förlossningen med minstingen ens. Hehe.


Gillar din blogg skarpt. :) ha en trevlig kväll.

2012-12-12 @ 23:27:06
URL: http://Mejodejs.blogg.se
Postat av: Anonym

Vet inte om min komentar kom fram eller inte:s men hoppas det. Annars skriver ja om den i morron. :) ha en fortsatt trevlig kväll. Kram Nataliie

2012-12-12 @ 23:32:31
URL: http://Mejodejs.blogg.se
Postat av: Helena H

Du gör allt tungt jobb för att bebis ska födas innan julafton tror jag.... ;)
Dumt av dig att släpa på sängen själv, men bra blev det! :)
Kram o godnatt från Söderhamn

2012-12-13 @ 02:04:21
Postat av: Nicole

Vackert och mysigt !

2012-12-13 @ 08:07:48
URL: http://trollmamma.blo.gg
Postat av: Agneta

Ha ha, det där med försvunna skedar känner jag igen. Då vår son var liten försvann teskedarna undan för undan. Inte förrän jag en dag skulle vara ordentlig och damsuga under sittkuddarna i soffan. DÅ fick jag svaret på var de fanns :-)

2012-12-13 @ 11:12:13
URL: http://farmormormora.blogspot.se/
Postat av: jannice lindell

vad mysigt der ser ut å va=)

2012-12-13 @ 13:00:12
URL: http://lovebyjannicelindell.blogspot.com
Postat av: Sweetie

Jättefint satu!
Men perkele, du ska inte hålla på med såna tunga saker!!!
Nu tar du och låter bli sånt! Ok??!!

Beso puss
Love you!!!

2012-12-13 @ 13:54:18
Postat av: Fellu

Jättefint!!!

2012-12-15 @ 09:01:51
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback