♥ Nytt till Bebis (+listan)

Igår när vi var i Farsta hittade vi lite grejer till bebisen.
Nu är det inte mycket kvar, allt det viktigaste har vi ju.
 
Hur som, jag lovade att visa vad vi köpte:
 
2 st Pyjamas (Med Mimmi på såklart!)
Varm filt
 
Gosedjur och en nappflaska
 
För första gången ska vi testa en ny slags snuttis. Vi har letat och letat överallt efter snuttisar, men inte gillat något av det vi sett, så det blir denna. Söt va?
 
 
 
♥ VAD BEBIS BEHÖVER: ♥
 
- Vagn
- Leksak till vagn
- Filt till vagnen
 
 - Spälsäng
- Madrass
- Spjälsängsskydd
- Kudde
- Filt till sängen
- Baby mobil
- Sängkläder
 
- Bilbarnstol
- Spegel till bilen
 
- Babygunga
- Baby monitor
 
- Byrå!
- Bodys
- Byxor
- Strumpor
- Pyjamas
- Overoll
- Mössor
 
- Bärsele
 
- Gose djur
- Snuttisar
- Nappar (vi har 1 napp...)
- Nappflaska (vi har 1, men en till behövs)
- Blöjor
- Små "kräk" handukar (haha)
 
- Skötbord = Behöver vi ej, då vi byter där vi är
 
- NAMN! (Fast jag tror att det är spikat nu...)
 
Har jag glömt något.....?
**************************************************************************************
 
Jag håller på och tvättar pyjamasen nu, samt snuttisen och filten. Vill inte att dem ska lukta "affär" jag vill att dom ska dofta som vi .
Nappflaskan ska kokas också.

Kommentarer
Postat av: Sandra P

Gud vilka söta pyjamas =)

2012-12-10 @ 16:18:27
URL: http://sandra-omsandrasliv.blogspot.se/
Postat av: Malin

Men åh vad mysigt! Jag blir så sugen på en till!!

2012-12-10 @ 18:39:32
URL: http://onewayforward.blogg.se
Postat av: Ingrid

Grattis! Du har nått målet!! Nu väntar vi bara på huvudpersonen, och namnet!

2012-12-10 @ 18:56:26
Postat av: Malin

Världens bästa snuttis! Min 3,5 åring har haft sån sen hon föddes o den är hennes käraste ägodel. Vi har nu 4 st så att det alltid finns en ren. En bor på dagis. Har förlorat några under åren. Vår bebis har oxå, en ko:)

2012-12-10 @ 20:05:36
Postat av: nathalie

Har precis börjat följt din blogg men har nog i stort sett läst igenom varenda inlägg haha =)
Du verkar vara en sån fin människa och dina barn är otroligt fina..
Lycka till med den kommande bebisen och hoppas att allt går bra =)

2012-12-10 @ 21:50:51
URL: http://motheroftwoangels.blog.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback