God morgon!

God morgon!
Har precis lämnat barnen på förskolan, det är sista veckan innan Jullovet.
Jag ligger i varmt bad med en stor kopp varm O'Boy och några mackor, tänkte göra ett nytt försök med att behålla frukosten i mig innan jag beger mig ut på julshopping. Det är sista klapparna som ska inhandlas nu så jag hoppas att vi hittar det vi ska ha!

Hur går det med klapparna hos er?
Är ni klara med allt eller ska ni också iväg på "sista minuten" shopping?

Jag bjuder på 2 bilder som jag tagit med mobilen, eftersom det alltid är en överraskning om vilken bild som dyker upp först när man lägger in det via blogg.se appen så är det en bild på Robin (Andres barnbarn) - Världens goaste pepparkaka!
Och en bild på våran Docka (Nicole) i de kläder hon skulle kunna ha på sig 24/7 om hon själv fick bestämma, en vit sommarklänning med nyckelpigor på som hon fått från moster Karo.


Kommentarer
Postat av: Hanna - Miltons mamma

Vi passade på att köpa mestadels av julklapparna på Ullared i november. eller om det till och med var i oktober :P
jätteskönt att ha det färdigt, även om jag igår tog med sonen till stan och gick och småköpte lite grejor :) men vi har inga stora grejor kvar iaf!

2012-12-18 @ 10:16:36
URL: http://www.hannasfotoliv.blogg.se
Postat av: Hanna

Nu har jag vart på tappkontroll, såg ut som sist, nu ska jag inte tillbaks förrän 31 januari, känns som en hel evighet dit.. Men hoppas de går fort! Ha en bra dag! Kram Hanna

2012-12-18 @ 12:38:06
URL: http://3kottar.blogspot.com
Postat av: Nina

Har noen gaver igjen.Gavene til Benjamin er klare,men jeg aner ikke hva Jessica skal få,hjelp!!!
Kjempevanskelig siden hun akkurat hadde bursdag.

Jeg må nok ut å handle i siste minutt,grrrr!!!!

Håper alt er bra med dere og at du beholder litt mat i magen:)Ha en fin dag!

2012-12-18 @ 14:59:22
URL: http://mammantiljessica.blogg.no
Postat av: Helena H

Jag trodde jag var ute i tid med julklapparna som jag brukar vara jämt, men har fortfarande kvar att köpa till särbon...och han är svårast att köpa till.
Till linnea är det redan klart, men vågar inte skriva vad här utifall hon läser. :)
Vet att om jag hade fler barn så skulle de inte få lika många paket. Olika åldrar behöver ju olika sorters innehåll. En liten skrutt behöver ju bara ett el två paket med nå kul i, sen kan den ju ha kul med syskonens papper o snören. Medans ett barn mellan 2-11 år kanske få fler paket men billigare innehåll, och sedan tonåringen färre paket men lite dyrare saker. Skulle tro att det skulle se ut så hos oss iaf. :)
Blir olika dyrt olika år, beroende på vad som behövs.
Det jobbigaste är ju att inte köpa för mycket, är ju så kul att handla, göra paket o sen se glädjen när de öppnar.
Tyvärr får många på tok för mycket så att glädjen inte finns där....dom tycker jag synd om.
Ha det bäst.
Kram från Söderhamn
Ps, undrar om jag skrev detta på fel inlägg egentligen... Hihi. :)

2012-12-18 @ 15:16:34
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback