Hemliga dörren

Jag som trodde att jag hade äntligen blivit kvitt mitt illamående. Well guess what- its back.
Jag har spytt i tre dagar och haft världans ont i huvudet.
Jag ville helst bara ligga kvar i sängen imorse när Jonathan vaknade alldles för tidigt, han ropade på Danilo tills han också vaknade, tätt följt av tjejerna...
Efter frukost, morgonbad, påklädning, tandborstning och efter att ha vikt tvätt la jag mig på soffan och försökt bli av med mitt illamående och huvudvärk. Inte alls lätt när man inte får ligga där, utan måste fixa och lösa det ena och det andra. Men så är det med småttingar i huset =)
  Och eftersom dom vaknade så tidigt hela bunten så har dom varit jätte trötta och griniga hela förmiddan.
 
Några av er har frågat mig hur pojkarna sover, vilket rum och ang den lilla dörren mellan grabbarnas rum, hur den ser ut osv, så jag knäppte lite kort på den igår till er.
 
Danilo och Jonathan har egna rum, dörr vid dörr, dom sover än så länge i sina spjälsängar men dom kommer att bytas ut snart. När vi flyttade hit och renoverade så byggde min pappa en liten dörr mellan deras rum så att dom har ett hemligt ingång till varanadra som används mycket flitigt.
 
Här kommer bilderna ;-)
 
Från Jonathans rum...
 
Från Danilos rum:
 
Grabbarna bus... (I Jonathans rum)
 
 
Nu när jag la grabbarna så hördes det ljud från Danilos rum, när jag gick in så sitter han där på sin nasse fåtölj och leker med sina bilar....
 
 
 Och nu hör jag honom leka där inne igen, så nu är det dags att avsluta här och lägga ner grabben igen.
Vi hörs igen, ta hand om er :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska bebisen få eget rum eller ska ni flytta igen?

2012-08-17 @ 12:58:46
Postat av: Madeleine i CA

Jag har också mått SÅ illa senaste dagarna och har så SJUKT ont i huvudet! Har haft ont i huvvet sen jag vaknade igår :/ Det vägrar ge med sig.. it sucks!

2012-08-17 @ 16:14:14
URL: http://www.maddes-cali-dreamin.com
Postat av: Emma

japp, nån har stuligt dem från vår lägenhet, för chansen att ja förlagt dem ä'r minimal, har verkligen letat ÖVERALLT!

2012-08-17 @ 18:26:25
URL: http://www.mammatillbenjamin.blogg.se
Postat av: Emma

haha vi är inte heller överrens om nånting kan jag lova. Tyvärr känns de tråkigt, men man kan ju inte vara sams jämt!

Jag vill egentligen ha Julia om de är flicka o Isak om de är pojke, men han tycker inte om de. han gilalr heller inte hampus,rasmus, o många andra ja kommit på.

Känns sugit att vi inte har färdiga namn till bebisen kommer denna gång och hoppas att när vi våäl ser henne/honom att vi finner ett namn snabbt som vi känner att de HÄR passar henne/honom!

Nervös? njae, ja e mest nervös över hur de ska gå med Benjamin när de är dsgs:)

2012-08-17 @ 18:30:05
URL: http://www.mammatillbenjamin.blogg.se
Postat av: Emma

den där lilla dörren är verkligen söt:)

2012-08-17 @ 18:48:42
URL: http://www.mammatillbenjamin.blogg.se
Postat av: Emzi - Mamma till Dewin , Wilton & Alwida

Vart har ni köpt den mattan som ser ut som en hage som finns i Jonathans rum? Kram

2012-08-17 @ 19:16:27
URL: http://elwiz.blogg.se
Postat av: Josefin

Det ser jättemysigt ut, fiffig idé :)

2012-08-17 @ 20:59:01
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se
Postat av: Cissi - Ensamstående mamma till snart 3 barn

Hur många kvadrat är det på pojkarnas rum?
Tycker ni har gjort det så fint till dom :)

2012-08-19 @ 17:55:40
URL: http://nathaliesochleosmamma.blogg.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback