Fredagens glömda bilder...

(Skrev detta för nån dag sen, men den publicerades aldrig, så vi gör ett nytt försök ;-) )
 
Har ju helt gllömt bort att lägga in bilderna från när vi var på stranden i fredags.
Jag skrev ju nått inlägg från mobilen. Ibland sken solen, då blev det varmt, men när den gick i moln, vilket det gjorde nästintill hela tiden var det iskallt. Jag ångrade att jag inte hade med mig nån långärmad tröja.. Och vattnet var iskallt.
Vanessa, Danilo & Jonathan badade- och frös så dom var blåa om läpparna och hela kroppen darrade. Vi tog äntligen med oss deras nya vattenpistoler som vi hade vattenkrig med.
 
Sen kom även brorsan, Anna, Emma & Sebastian och höll oss sällskap.
Det var jätte fint där, barnen gungade och lekte. När jag la grabbarna i vagnen för vila så gick resten av gänget till ängen och spelade fotboll.
 
Här kommer ett gäng bilder:
 
Danilo slappar lite med sin morbror/Gudfar...
 
Efter badandet knallade vi till camping delen där dom har en kiosk och åt korv med bröd och glass och njöt av solen.
Därifrån åkte vi tilll affären och handla lite mat att grilla och iväg till Mummu och Puua. Min andre bror Toni och hans pojkvän Tobias var där också.
Vi gjorde egna gjorda hamburgare med allt som hör till och friterade egna pommes. SÅ GOTT!
 
Framåt kvällen kom några vänner till oss alla förbi- Kicki och Sami med Noa & Milo samt Robban & Tini med Nelly.
Det var fullt hus och alla hade det jätte trevligt. Vi var ute hela dagen/kvällen, barnen sprang runt och lekte, spelade spel, vi pratade ikapp oss och herrarna spelade ännu mera boule.
 
Sebastian röker!? (candy sticks)
 
Jag skulle runt och köra Danilo lite, då fick jag sällskap av Tobias och Tini & Nicole. =)
 
Bara en del av gänget som gör diverse grejer på gården..
 
Boule finalisterna- Roope, Sami & Stefu (och linslusen Toni bakom)
 
Nelly kör Bessa & Seppo (haha, våra barn har en massa smeknamn!)
 
Emma och Nicole tittar på när de andra spelar..
 
Pappa & Jonathan
 
Pappa hjälper Nicole att gömma bollen från Puua
 
När det blev ännu senare satte vi oss på terassen...
 
Mummu & småtjejerna gick in för att titta på OS-invigningen
 
Danilo gosar med sin Anna...
 
 
Ni kanske förstår att barnen somnade som stockar direkt när vi kom hem på kvällen efter en heldag ute?
Jätte mysigt var det!
FLEEEERA såna här dagar tack!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Kärt barn har många namn:))

2012-08-03 @ 22:00:33
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback