Snorig onsdag....

Goddag!
Nu har alla barnen gått och blivit snoriga då, men det var väl väntat antar jag?
Små hostiga är dom allihopa också, så Nicole fick stanna hemma från dagis idag också.

Danilos förkylning satte sig i luftrören direkt, både han och Jonathan har ju förkylningsastma.
Igårnatt blev det inte så mycket sömn för varken Danilo eller mig. Han vaknade hela tiden, så jag tog upp honom så att han fick sova bredvid mig. Han är jätte mysig att sova med, han älskar att vara nära, nära och att gosa och hålla handen. Ja, det är mysigt, men det blir inte så mycket sömn för en. Framåt morgon timmarna kastade han sig över mig och skulle sova på min mage/bröst. Det var bara att gilla läget, för jag ville att han skulle få sova gott iaf. Men jag fick vakna flera gånger för att inhalera honom, stackarn.

Idag var det meningen att vi skulle till Handen och byta Nicoles jacka, men jag ville inte dra ut dom till affärer.
Min mamma kom hit med cykeln och passade dom medans jag cyklade och bytte jackan till en annan färg.
En rosa jacka. Hmm... min första tanke när jag såg den var att den var jätte fin, fin färg, skulle passa perfekt. men sen fick jag ångest eftersom den är ljusrosa- hur skitig blir inte den på dagis?
Men äsch, det är väl bara att tvätta den då!
Även Vanessa fick en ny vårjacka igår, det behövdes.
Idag fick även nya fingervantar och två små nagellack följa med mig hem, till tjejerna.

Nu är alla barnen redo för våren/sommaren- so bring it on!!!

Vanessa och Nicole tittar på Askungen i vår säng nu, jag ska hålla dom sällskap bara jag hunnit äta min lunch här vid datorn =) Alla andra har ju redan hunnit äta:)

Jag är så sugen på smällt vitt choklad och jordgubbar... kanske borde ta en favorit i repris ikväll?

Nu är jag klar med lunchen, tack för mig.. :)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hejsan :) Vilken otroligt härlig blogg du har!

Och jätte fina barn :)

Hoppas det är bra med er!

2012-04-18 @ 12:30:44
URL: http://http://notonedaywasted.blogg.se/
Postat av: Sofie, mamma till Teodor och Wilmer

vad jobbigt med förkylningsastma, min stora kille har det med.. :-(



Sv: det var supergott! :D

2012-04-18 @ 15:09:30
URL: http://teodorsmamma.blogg.se/
Postat av: Lotta, klädtokig småbarnsmamma!

Vilken härlig blogg du har! Letar nya mammabloggar att följa! Känner du för Bloglovin-följe? =)

2012-04-18 @ 16:30:09
URL: http://lillgrodanskrypin.blogg.se/
Postat av: mummu

Va gott de var ,jordgubbar och vit choklad(smält) man bara äter o äter,pua fick också ett par,,, hih..

2012-04-18 @ 19:40:10
Postat av: Nina

Jessica har også forkjølelseastma og en lyserosa jakke,hihi:)

Den må vaskes ofte,menmen...



Ha en fin kveld!

Klem/kram

2012-04-18 @ 20:53:23
URL: http://mammantiljessica.blogg.no
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback