Påsklov är slut

Ännu en ny vecka har kickat igång, och den förde sol med sig, underbart!
Visst är det så att man känner sig genast piggare och gladare när solen kikar fram?
Fast det är synd att det ska vara så... :(

Sitter här framför datorn med mitt kaffe framför mig. Konstigt egentligen att jag lärde mig dricka det. Jag har aldrig druckit kaffe, det kom nu för nån månad sen när jag desperat letade efter något för att göra mig piggare.
Jag har druckit PowerKing innan, men det har inte blivit av att vi köpt det.. och det är mycket dyrare än kaffe också.. Svammel, svammel, who cares tänker ni.

Nicoles påsklov är slut nu, och det var en glad liten tjej som stannade kvar på dagis.
Jag veeeet att det heter "förskolan", men jag tycker att dagis låter bättre, så det får heta så.
Jag och resten av barnen stannade ute och lekte tillsammans med resten en halvtimme innan vi gick hem.
Danilo var efter mig en stund, men sen gick han iväg. Jonathan hade hämtat en klubba och gått och ställt sig och tittat på när de större grabbarna lirade bandy. Vanessa, som kommer att börja i augusti lekte och stojade med barnen, som om hon hade känt dom i alla sina år- hon kommer nog inte ha några problem what so ever den dagen då hon börjar. Det tror jag inte grabbarna heller kommer att ha. När dom börjar är ännu ovisst. Men det blir nån gång under nästa år, om vi har tur.

Danilo och Jonathan ligger och sover nu, och Vanessa följde med Mummu & Puua till Coop- ni vet vad det betyder?
Jag njuter av tysnaden och lugnet.

Nu tänkte jag kolla igenom mina mail och fixa med några grejer.
I´ll be back :)


Kommentarer
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback