Onsdag

Många av er tycker att våra barn leker så fint med varandra?
Jaa, det stämmer ibland.... men bara ibland.
För ibland ska dom bråka om exakt samma leksaker hela tiden.
Varför är det roligare att ha just det som den andra leker med?
Vi har hundratals leksaker och ändå är det bråk om samma leksak.

Någon frågade också om våra barn inte tar ut leksaker ur rummen, eftersom vi har alltid så fint överallt?
Jodå! Det ligger grejer överallt som deras mamma går och plockar upp efter dom. Ibland ser det ut som hej-kom-och-hjälp-mig här hemma med alla vagnar, dockor, bilar och småprylar överallt.
Det kryper i mig när det är så stökigt, så jag försöker be dem gå och lämna tillbaka sina saker efter att dem lekt klart. Jag försöker undvika plocka upp ibland, bara för att jag vet att även om jag nu städar bort allt, så ser det exakt likadant ut om en kvart, so whats the point?...
I deras rum får det se ut hur det vill om dagarna, men när dagen är slut och kvällen kommen och det är dags att sova, då ska det vara fint och städat överallt.
Jag skulle hata vakna upp på morgonen till en krigszon.

Nähe, nu ska jag gå och lägga mig ner en stund innan grabbarna bus vaknar!
Sen måste vi ta oss ut, det spelar ingen roll vad det är för väder, lite friskt luft måste vi ha, så kanske jag blir piggare också.


Los Papamoscas


Kommentarer
Postat av: yasmine modell mamma och fru

ja det är super skönt.

förresten bor jag i västerhaninge så vi bor nära varandra såg att du bodde i haninge.

görs idag då?

kraam

2012-04-11 @ 18:25:14
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Mandy & River

Tack snälla <3

Vilken fin header du har :)

2012-04-11 @ 20:46:14
URL: http://mandyyss.blogg.se/
Postat av: Marina

vad stora killarna har blivit! roligt att du har fb nu föresten=) kram kram

2012-04-12 @ 11:43:22
URL: http://allaminahjartan.blogg.se/
Postat av: isabelle

gud asså du ska bara veta hur mycket jag avgudar vanessa sååå sööööööööt!och sen hon fick sina gulliga glasögon liknar hon mig som liten hihi ha det bra!

2012-04-13 @ 10:40:53
URL: http://bellisbeltan.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback