Måndag & Nya Dagistider!

Hello!

Ännu en vecka har kickat igång och nu är vi redan i april månad.
Jag löste till slut mysteriet med min kalender som visade helt fel datum: Från Juli månad bgår plötsligt kalendern till 2011 igen!??? WTF?!

Hur som helst så sitter jag här vid datorn och överför & soretarar bilder.
Vanessa halvsover på soffan och tittar på Musses Klubbhus, Danilo och Jonathan sover i sina sängar och Nicole är på dagis. Idag började hon med sina nya tider, varje dag från 9-14.00.
Kändes skönt att slippa stressa iväg på morgonen, och som grädden på moset hade vi en liten sovmorgon!

Dagen började dock inte så bra. Det blev bråk och tjafs med barnen efter att vi vart och lämnat Nicole på dagis.
Vanessa och Jonathan bråkade om samma leksak och Bessa bet han i kinden!! Jätte hårt, så nu har han ett märke där. Jag skickade iväg Vanessa in på rummet och där skrek hon ett tag. När det lugnat ner sig så bankade Jonathan Danilo i huvudet med en legokloss. Vilken underbar start på morgonen, tänkte jag. Alla skriker och har märken överallt. Great. Men jag styrde upp det och efter det har det vart lungt.

Känns konstigt att inte Nicole är hemma. Tomt. Jag hoppas att det gått bra för henne.

By the way, fy f*n va kallt det är ute idag!!!!
Just nu snöar det och vinden är isande kall. Stackars Andres som jobbar ute hela dan...

Mummu och Puua har vart och handlat presenter till grabbarnas kalas på söndag, sen kom Mummu förbi här och pussade på barnen en snabbis.
Min kära Mamma har erbjudit sig att baka bullar och äppelkaka till kalaset!


Wohoo, tack!!!!
Jag tänkte göra tårtor själv, men jag var inte så sugen på att baka bullar, så det uppskattas!
Imorgon är det sista dagen att o.s.a om man kommer på kalaset eller ej, hoppas att man hör av från folk då. :)

Ha en bra dag allihopa, jag ska börja fixa med några grejer nu innan det är dags att väcka grabbarna och hämta Nicole! Ciao!


Vanessa byggde ett hus till mig :)

Mummu på en snabb besök


Kommentarer
Postat av: Helena

Ser ut som en mycket glad och stolt husbygggare! :)

2012-04-02 @ 22:36:11
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback