Love you, sis

Igår när vi träffade syrran och hennes barn så fick vi tjejer goodiebags, "bara för att" jag har världens bästa syster!

Nicole och Vanessa fick jätte mysiga sommarklänningar som fom ska ha på sig på Dewins kalas på måndag!
Kiitos Karo kun ajattelit meitä, LOVE YOU!

Det var bla. Repairing mousse (som inpackning) Repair shampoo, ends express, ansikts peeling, ansikts mask och läppbalsam.

Jag ska nog ta ett lååångt varmt bubbelbad och skämma bort mig med peeling och masker och hela kalaset!


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Vilken syrra du har!! :D Så fina klänningar! :)



Sv; Kul att du hittade till mig! Välkommen får jag säga :)

Kom gärna fler gånger ;)

Kram

2012-04-29 @ 10:10:16
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback