Kläder & Mössor!

Jag har nån slags mani för barnkläder, och speciellt då mössor.
Älskar olika mössor, och nu till våren har det kommit in en massa nya fina vårmössor!
Igår när vi var på presentjakt till grabarna fick alla barnen nya mössor (bland annat)
Skulle vilja besälla såna där snygga namnmössor som jag såg på nätet, men att betala närmare 700 kr för 4 st mössor känns inte så värst lockande....!
Igår när vi var ute i affärerna så blev jag helt till mig över alla de snygga kläder som har kommit.
Jag har vart super dukig med shoppandet, sist var det väl i julklapp som jag shoppade loss? Hihi.... 

Jag vet inte när sist jag köpt något till mig själv, det är inte alls lik kul, men det skulle ändå behövas...
Och när jag väl är ute efter något till mig så hamnar jag alltid på något konstigt sett i barnavdelningen....??
Det fanns så mycket jag ville köpa!
Inte att det nödvändigtvis behövdes, dom har ju kläder, men dem var ju så himla fina!!

Det slog mig igår i affären att jag inte beöver gå till babyavdelningen längre... Grabbarna drar ju i stl 92-98 och babyavdelningen slutar vid 86. :( Babykläderna är ju bara för söta, och att tänka att jag inte längre har några bebisar.. buhuu,det känns lite sorgligt?

Jag tänkte knipsa kort på presenerna vi köpte, idag när jag slår in dom, om ni vill se??

Hur ofta köper ni kläder till era barn, resp till er själva?


Kommentarer
Postat av: Nina

Kjøper alltid klær til barna,finner aldri noe til meg selv.



Vil gjerne se hva du har kjøpt:)

2012-04-05 @ 15:24:35
URL: http://mammantiljessica.blogg.no
Postat av: Carro

Jag kanske köper nåt plagg varannan månad till mitt barn och till mig själv köper jag aldrig :/

I höstas köpte jag två plagg till mig och det va första gången på ca 5år...

2012-04-05 @ 17:03:20
Postat av: Helena H

Men visst är det jobbigt att inte ha bebisar längre...jag går fortfarande och kikar på den avdelningen, är ju mycket roligare än de andra klädavdelningarna. :)

Likaså så älskar jag att kolla på vagnar o andra barngrejer, kommer handla ihjäl mig den dag jag får barnbarn. Hihi.

2012-04-06 @ 00:30:39
Postat av: Josefin

Gud, till mig själv handlar jag nog aldrig?! Tänker många gånger att NU, nu behöver jag nya kläder meeeen så hamnar jag alltid på barnavdelningen jag med. MYCKET roligare :) Hopplöst.

2012-04-06 @ 08:55:50
URL: http://nifesoj.bloggplatsen.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback