Hej hej :)

Halloj!
Har ni haft en bra helg?

Jag sitter här vid datorn och överför en massa bilder till datorn, jag tänkte dela med mig av några till er ;-) Men det får bli lite senare, för snart ska vi åka på barnens kusin Emilios kalas i Fittja.
Han fyller 10 år på onsdag, men då är han hos sin mamma, så vi passar på att fira honom nu=)
Vi ska även plocka upp både Felicia & Emma.
Danilo och Jonathan ligger och sover en liten stund nu, Nicole och Vanessa leker i Nicoles rum, det är så roligt att lyssna på deras samtal. Dom låter så vuxna, som små mammor.
Dem senaste veckorna har Nicole kallat Vanessa för "Jackie" när dem leker? Vart kommer det namnet ifrån?

(Jag hade en irländsksetter när jag var för flera år sen, han fick heta Jackie.
Dessvärre hade jag den bara i en vecka, för det visade sig att Mummu var allergisk mot den. Sen att den var 8 månader och inte 8 veckor som vi skulle ha var en annan sak, tror att Puua blev lite förtjust i den..)

Oj, va man glider in på helt andra saker än tänkt. ;)

Oj, nu måste jag avsluta här, batterierna på tangetbordet sviker mig om och om igen, dom behöver laddas upp. Dessutom så måste jag väcka grabbarna nu, vi måste åka.

Ha en fortsatt trevlig söndag, så hörs vi senare.

XOXO


Kommentarer
Postat av: Sofia - mamma till Gunnar och Kerstin

Sv: instagram är en app till iPhone eller android- telefoner där man kan redigera sina bilder jättefint. Man har även en användare där så man kan visa sina bilder och titta på andras om man vill :-)

2012-04-29 @ 16:13:14
URL: http://Sofiajblogg.blogspot.com
Postat av: Emma- mamma till 2 små grabbar

tack detsamma, super söta barn å va mysigt med en sån stor familj:)

vi mår fin fint och njuter av värmen:D

hur är det själv?

2012-04-30 @ 08:49:23
URL: http://emmi08.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback