Godmorgon måndag!

Jag sitter på våran balkong och njuter av solens varma strålar (vi har bara sol på balkongen på förmiddan) och lyssnar på fåglarna som bor här i skogen framför och så njuter jag av mitt morgon X.Ray! (energydrink)

Nicole och Vanessa leker i huset på sin del av balkongen, Danilo "åker" med sparcykeln och Jonathan är på väldigt dåligt humör.... Inget passar herren idag, allt ska vara på hans sätt, han testar mitt tålamod hela tiden...Blir nog läggdags för han tidigare idag, eftersom brorsan gick in och väckte honom tidigt imorse, han ville visst låna hans bil och "frågade" den sovande Jonathan efter den... ;)

Idag fyller barnens kusin Dewin 5 år, så tjejerna har suttit och ritat ballonger till honom :) (riktiga gratulationer kommer strax)


Kommentarer
Postat av: Anna Köhler

jag dricker också X-ray en gång om dan :) vi har haft en skön dag igår här också,



2012-05-02 @ 06:04:19
URL: http://mittglutenfrialiv.bloggplatsen.se
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback