Bus på G

När vi åkte hem från IKEA så somnade grabbarna och Vanessa i bilen en stund, när vi kom hem så försökte vi hålla dom vakna, för det var alldeles för sent att dom ska sova, sen kommer vi aldrig få dom i sängs ikväll...

Andres däremot tog en liten powernap på soffan medans jag lekte med Danilo & Jonathan. Först fick jag kittla dom i en kvart, jag fick inte sluta, dom sa hela tiden MAS! (=mera, på spanska)
Sen skulle jag jaga dom "Ta mig!" ropade dom i kör och såg till att deras trötta Mamma fick röra på sig lite....
Jag förstår inte vart dom fick sin energi ifrån helt pltösligt? Från att ha varit supertrötta och gnälliga när dom kom hem, till det här?! Men vi hade roligt!

Nicole och Vanessa var inne i vårt rum och dansade framför speglarna...
Nu kör dom cykel-race runt lägenheten i full fart....
Dom lärde sig cykla snabbt!!!
I födelsedags present ska flickorna få riktiga cyklar, har vi planerat =)

Grabbarna försökte gömma sig från mig....

Sen springer dom in på sina rum, och IN genom den där lilla dörren som dom har mellan sina rum, på det viset spar dom tid, för jag kommer ju inte lika smidigt igenom som dom....

Ännu några briljanta gömställen....???!


Bjuder på några bilder jag tog på IKEA också:
Kolla vad vi köpte!


Ha en fortsatt härlig helg allihopa!

P.S Skönt att höra att du mår bättre Helena!


Kommentarer
Postat av: Helena H

Tack Satu. :)

Tror tjejerna kommer bli överlyckliga när paketen innehåller cyklar. :)

Ha det bäst.

Kram från ett blött Söderhamn

2012-04-21 @ 23:56:03
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback