Arg och Besviken!!!

Hello fredag!
Just nu är jag hel slut i huvudet. Natten har varit en katastrof då Danilo & Jonathan turades om med att vakna och ville inte alls sova.
 Och inga bra nyheter har vi fått från nånting vi väntat på.Vi la ett bud på en lägenhet som de hade begärt för utgångspris. Sen ringde mäklaren och sa att dom vill ha typ 250 000 kr mer för den! Fast det var bara vi som lagt bud! What!?
FÅR man ens göra så?! Lägga ut lockpriser och sen ändå inte är villig att motta utgångspriset?
Jaja, what ever. Besviken som f*n var jag iaf.

Och så det här med försäkringen, då någon idiot tuttat eld på våran bil. Det har gått en ganska lång tid nu och inget händer! Jag vet inte vem dom väntar på svar ifrån, och igår sa killen där att det är konstigt att någon bara tänder eld på bilar sådär. Jag kände miig VÄLDIGT kränkt och anklagad, som om det var JAG som har tänt eld på våran nya bil!!!!  J*vla idioter... Det börjar bli kris, vi har ändå betalt stora pengar för bilen, och nu betalar jag av ett lån på en bil som jag inte ens har! Vi behöver en ny bil, helst en likadan. Och vi behöver något vettigt svar på försäkringen. Ska ringa dit på måndag igen....

Jag är så arg och besviken just nu.
Inget går som tänkt.

Jag hoppas verkligen att veckan som kommer för en massa goda nyheter med sig. Det behövs verkligen!

*SUCK!*

Idag ska vi iaf gå på BIO med tjejerna, syrran och hennes barn Dewin och Felicia. Känns som att jag inte träffat dom på en evighet, för dom har ju varit hos deras pappa veckan som gick.
Det ska iaf bli skoj! Vi ska se SMURFARNA!

Nicole sitter här på soffan, tuggar på sitt äpple och tittar på TV.
Och den är inte ens på. Hahaha....

Bilder från dagarna som gått


Danilo med sin moster Karo

Dagens barn....
(Sebastian och Vanessa)

Play-Date med Taru och hennnes tjejer Julia & Daniella.
(Och två grannbarn som älksra att leka med våra barn)

Hoppas ni alla får en trevlig helg!
XXX 000


Kommentarer
Postat av: -Santsu-

No,voi pas**a!!!

Taitaa olla aika ahneita myyjiä. Tolla tyylillä jos myy niin voipi olla että jää myymättä koko asunto!!

Toivottavasti asunto ei ole vielä menetetty ja saisitte sen asunnon!! Pidän peukkuja pystyssä!!!



Hyvää viikonloppua ja iso piristys hali!!

2011-09-02 @ 14:35:09
Postat av: Marie

Hej, förstår att du är besviken, jag vet inte riktigt hur dessa lägenhets köpen går till, men låter väldigt konstigt att de vill ha mer, eftersom ni är de enda som lagt bud, kolla upp det där, låter som sagt väldigt märkligt, de borde ju vara glada att någon vill lägga bud på deras lägenhet.

Det där med bilen, vi har också varit i samma situation som er, med bilen, våran ena bil blev stulen, då vi var bortresta, från våran parkering, men tyvärr så vårat försäkringsbolag IF , kom på hembesök och frågade massa frågor ,angående vårat jobb, hur många som lånat bilen och om vi såg bilen från vårat fönster och att en bil som den vi hade ej gick att stjäla utan nyckel, helt sjukt, jag älskade den bilen ,det var min bil, tyvärr så fick vi ingen ersättning, utan har nu över ett år betalat 1500 kr för en bil som vi ej har....nu har vi 19.000 kr kvar, skönt att det går neråt, men tungt att behöva betala för något som vi ej har,,,,,så jag förstår hur ni har det, det sägs att man ska ha försäkringar, men vad hjälper det när det verkligen krisar.....? då ska de ifrågasätta och varför skulle ni elda på eran nya bil och din systers, de är helt sjuka, hörde om ett par som hade köpt en ny SAAB, och 2 veckor senare så hade någon stulit den från deras parkering, de hade också IF försäkringar och de fick ingen ersättning, eftersom de fick samma svar som vi, en sådan bil går ej att stjäla.....Sjukt....hoppas att ni allafall får en bra helg...bio låter ju toppen...många kramar till dig

2011-09-02 @ 16:17:02
URL: http://mariesvovvar.blogspot.com
Postat av: Nathalie

Hej vännen! Tråkigt att det tar sån tid med bilen..och med lägenheten också förstås. Hoppas ni hittar nån annan som ni gillar istället.



Tänkte se vad ni ska göra imorgon, jag o Albin kommer upp då, ifall ni vill leka lite=)



Ha det så bra på bion!



Kramar

(Skickar ett mail till dig nu också)

2011-09-02 @ 17:08:54
URL: http://albinsmamma.devote.se
Postat av: Babyboo

Hej

Jag hoppas verkligen det löser sig för er snart!

Allt bra annars?



Kram

2011-09-02 @ 19:48:18
URL: http://blogg.mama.nu/babyboo
Postat av: Fia

Låter inte som du haft nån vidare bra dag.Lustigt det där med lägenheten, aldrig hört det innan att man kan göra så :/ Och sen det där med bilen, va fan rent utsagt!Vilken idiot!!!!!!!! Hoppas att det ordnar till sig för er och ni får en ny bil.



Sam han tackar så mycket =)

En tjej på jobbet kom med teorin att Nova kanske har mer behov av egentid.Eftersom hon blir tyst och glad så fort hon får komma upp.För det är inte som så att hon har ont eftersom hon slutar att vara hysterisk så fort hon får komma upp.Så det kanske är så med Jonathan.Guuu vad jag längtar tills dom kan prata och berätta vad det är som inte är bra!

2011-09-02 @ 19:53:09
URL: http://www.sofsan.se/
Postat av: Karolina Nordling

Haha ja de gick ju jättebra på bion också! Fick ju se halva filmen iallafall !;) pusu beso

2011-09-02 @ 21:21:29
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Melissa - Mamma Till Vincent&Linus

men så kan man väl inte göra? sa mäklaren att de va ok att göra så? de låter inte ok!!



försäkringsbolag är bara strul :(

de är synd att de finns såna idioter som utnyttjar systemen för de finns säkert folk som tuttar eld på grejer själv bara för å få pengar från försäkringen sen..inget är omöjligt nu för tiden..

men dom normala blir lidande pga såna idioter!

2011-09-03 @ 17:50:54
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback