PlayDate

Häromdagen hade vi en spontan play-date med Taru och hennes prinsessor Daniella & Julia.
Jag gick ut med alla 4 barnen, men efter en stund gick jag in och lämnade grabbarna hemma med Andres, för jag kunde inte göra annat än att springa efter grabbarna som sprang åt två olika håll, samtidigt som jag skulle hålla ett öga på flickorna och catch-up med Taru också....
Och grabbarna är dunderförkylda, så dom fick leka inomhus istället.

Tjejligan hade roligt!

Tjejerna tog några kolbitar och ritade, och såklart skulle grabbrna bus apa efter...


Tack för en mysig playdate! Det måste vi snart göra om! =)


Kommentarer
Postat av: Mela

Seriöst. Dina barn är något av de sötaste jag sett <3 :D

2011-09-18 @ 19:06:48
URL: http://melano.webblogg.se/
Postat av: Taru

Tack själv... Jätte mysigt! Ja vi måste absolut ses snart igen... Kraam!

2011-09-18 @ 19:27:42
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback