Migrän??

Idag har jag haft jätte ont i huvudet, trots att jag tog Ipren så hjälpte det inte, fick bara mer och mer ont. Det är först nu, på kvällen som det börjat släppa. Det gjorde ännu mer ont att se ljus, och så kändes det som att jag skulle kräkas, så Andres trodde att det kunde vara migrän? Ingen aning, jag har nog aldrig haft det såhär?

Jag + alla 4 barnen gick och la oss efter lunchen- och det var riktigt skönt att även Nukke sov för jag hade inte orkat vara vaken... När grabbarna vaknade så tog Andres upp dem, så vi fick sussa vidare. Behövdes- Tack!!

På eftermiddan gick vi ändå ut, lite friskt luft skadar aldrig, right?
Det gjorde oss alla bra, och vi var ute ett bra tag och kikade in alla lekparker som finns nära där vi ska flytta.

Såklart tog jag några bilder också:

Andres tog den här bilden medans vi sov...

Besoliina & Puua

Min älskade Kockis! (idag hittade vi honom och brorsan sittandes i byrå lådan....)

Tjejerna satt och lekte så fint ute på balkogen

Jonathan ute och leker

Danilo hittade kak-lådan och det enda sättet han kunde "öppna" den var att råka tappa den på marken...

En ny lekplats precis nedanför syrras balkong (fast den är till för äldre barn)

Rutchkana är väldigt poppis!

Vanessa kör lite väl vågade lekar där..

På den andra lekparken var det mycket roligare för barnen, där kommer vi nog att tillbringa mycket tid!


Imorgon är det söndag, och då ska 2 st familjer komma och titta på vår lägenhet. I torsdags var en annan familj här. Va konstigt system dem har på Haninge Bostäder. Dom hade vår lägenhet ute på deras hemsida en vecka, och under den tiden fick folk göra intresseanmälningar. Det var över 245 sökande, och av dem får 10 ett erbjudande att komma och titta på lägenheten, och av dem väljer dom den som har mest poäng.
Varför?
Dom som har gjort intresseanmälan är ju intresserade, så dom borde bara erbjuda den som har mest poäng?
Hursom helst. Vi får se när resten av dem ringer... Och NÄR vi får veta om de nya kan flytta in 1:a november...

Jag längtar tills vi flyttar!!!!
Ska bli så skönt!
Jag har 3 kartonger som jag fick från syrran, så jag tänkte börja rensa och packa i förrådet och i min walking-in closet imorgon, för där har det också fyllts på med annnat än bara kläder...

Käre Gode Gud- Om du läser detta så skulle jag väldigt gärna vinna på lotto eller så, eller varför bara inte råka "hitta" några miljoner, för det är såååå mycket jag skulle vilja köpa till vårat nya hem. Please?!? Få se vad han svarar...


Nu ska jag krypa ner hos Andres (som har världens tandvärk) och snart zzoooooooooova.

GOD NATT ALLA FINA!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas du mår bättre idag! Inte roligt med migrän..

2011-09-25 @ 08:13:16
URL: http://mammatillbenjamin.blogg.se/
Postat av: Helena

Hoppas både du och Andres mår bättre idag. Låter ju som att du åkt på migrän, om man går efter de symptom du räknade upp. Ingen höjdare med flera småbarn då....

Och tandvärk är hemskt! Har själv haft det två gånger, är en så otrolig hemsk värk, mycket värre än mensvärk och förlossningsvärk. :(

Kram till er båda från Söderhamn

2011-09-25 @ 15:12:09
Postat av: Karolina Nordling

Han har inte hört mina böner heller.. Haha

2011-09-25 @ 16:32:20
URL: http://Www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback