Måndag- Girls Dinner!

Igår kom min syster Karolina och hennes barn Felicia och Dewin till oss efter skola + dagis.
Karo och jag kollade lite på olika kataloger och planerade lite inför våran flytt...
Barnen busade, åt mellis och busade lite till.


På kvällen var det då dags för vårat efterlängtade middag med girlsen. Det var länge sen. Det var riktigt trevligt att träffa alla igen, och det planerades även in ett annat datum, men vi får se hur det blir med det för min del...

Gea, Tini & Tiina


Kicki & Jag


Kicki, Jag, Karo & Anna


Ja, det blev ju en hel del skvaller och en massa massa skratt!
Det här tjejgänget hänger ihop i vått och torrt, och jag är så glad att jag har så fina vänner i mitt liv.
Alla våra killar/män umgås privat dom också, och våra barn är kompisar och alla går på samma skola/förskola/dagis (snart även Nicole)

Tack för en härlig kväll tjejer!


Jag var nervös över hur det skulle gå med att lämna barnen hos Andres- utan mig. Dom är så mammiga...
Jag tänkte att det kanske vore lugnast ifall jag skippade det här...
Men Andres hade vart och handlat och köpt en massa myspys som dom skulle njuta av och titta på Idol, så det gick bra ändå. Nicole ville följa med först, men sen gick det bra.
Jag behövde verkligen det här... komma bort lite, träffa vännerna och få vara Satu.
(Och äta mat utan att bli avbruten, var också toppen!)
Och dessutom tyckte jag att det var bra att det var på en måndag, så man avbröt den tråkiga veckostarten med något roligt!

När jag kom hem pussade jag på barnen. Alla sov förutom Nicole som låg halvsömnig i sängen. Hon hade fått somna på soffan, men vaknat till när Andres bar henne till sängen.
Sen var det bara att titta det sista som var kvar av svenska Hollywood fruar!

God Natt!


Kommentarer
Postat av: boosse

Vad roligt att du fick komma ut och träffa tjejerna och bara få vara Satu!!! Hoppas du får komma ut snart med tjejerna för du gör ett fantastiskt jobb med alla barnen! Förresten så är du dösnygg :) Kram

2011-09-27 @ 22:16:34
URL: http://boosses.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej, precis när jag slog i knät så gjorde det himla ont, och så är det ömt om man tar på det, men knät är på bättringsvägen.

Ja, det ska bli kul,spännande och intressant att åka till Ullared, ska kolla lite på en vinterjagka till mig och vinterskor om de har, julklappar till nära och kära och så kanske något till vovvarna, lägger ut bilderna på det jag köpt på lördag. Ha det så bra.kram

2011-09-27 @ 22:23:26
URL: http://mariesvovvar.blogspot.com
Postat av: Karolina Nordling

Jätterolig kväll! Pusu beso

2011-09-27 @ 23:04:44
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Anonym

Jättekul att du kunde vara med gumman! Hoppas, hoppas, hoppas att du kan få vara med i november... Tyckte också det var jättemysigt att äta middag en måndag, veckan började bra och man blev på bra humör. När tjejerna ses så här så fattar man ju vilka härliga vänner man har, vi skrattar, delar livets svårigheter, stöttar och peppar varandra. Vi pratar verkligen om allt mellan himmel och jord... Såååå skönt!

Kram!!

2011-09-28 @ 09:23:59
Postat av: erika

Mysigt att du fick komma dig ut och träffa tjejerna! Det behöver man för att ladda batterierna och orka vara mamma :-). jag skulle också behöva det snart! Renoveringarna går bra.. vi har bara kvar vardagrummet här nere.. men det tar vi i vinter. Sen har vi övervåningen som vi ska göra större nästa sommar. Slå ut lite väggar och bygga rum till Alva och Tor. I övrigt går det trögt på jobbmarknaden här.. är arbetslös och försöker njuta av det, nu har jag i allafall a-kassa. kramar

2011-09-28 @ 10:46:27
Postat av: Melissa - Mamma Till Vincent&Linus

är de din syster i vitt bredvid dig? shit va lika ni är :D

2011-09-28 @ 18:48:20
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback