Lite blandat

Lite gott och blandat hinner vi med också!
Danilo vaknade till nyss efter ca 40 min sömn, men jag lyckades söva om honom. (säger man så?)

God morgon Jonathan och Danilo!


Kockisen (Danilo) är en rolig typ. När han vill gå ut så klättrar han upp i vagnen själv, och sitter där tills någon upptcäker honom. Ibland när man inte kommer blir han sur för att han sitter fast. Hahaha...

Såhär hittade jag honom häromdan!


När vi var ute parkerade Jonathan sig bredvid byggplatsen här vid våra hus och tittade på de 4-5 olika trakotorer och alla stora maskiner som står där.


En kväll hörde jag någon ropa på mig från balkongen. Det var Dewin, Karo & Felicia! Dom var ute och provcyklade Felicia nya cykel.
Vi bjöd in dem, och då var det precis baddags för busungarna, så när Dewin tog av sig skorna så passade han på att klä av sig helt naken och hoppade i badet med sina kusiner!
Efter badet gjorde vi ordning tacos och hade lite mysigt...


Bjuder på en bild på plommon som vi plockade från Puuas träd!



Åhh, och posten har inte kommit ännu!
Att den alltid ska dröja när man väntar på något...

Nu ska jag sätta mig framför TV:n med en kopp kaffe och hoppas att det kommer något kul på TV.
Jag älskar de där programmen som t e x: Nanny 911, Livet på Landet, Livet i solen osv- om de där paren som söker efter ny bostad och så får dem gå på olika visningar. Love them!

Klockan två ska vi hämta Nukke från dagis, då är hon långledig igen! Ikväll har vi lovat att ha lite myspys

Ha det bäst allihopa!


Kommentarer
Postat av: madeleine

härliga bilder på din blogg. såg gott ut med plommon. vilken jättefin våningssäng.



hur mår ni

tack, ja varit hos läkaren, jag äter probiotika tabletter och verum fil och proviva nu som hjälper magen bli bättre, verkar fungera rätt bra.

annars blir det starka tabletter och då kan jag inte amma....



fått installerat värmepump här idag, skönt!



kram

2011-09-08 @ 12:51:05
URL: http://madeleine82.blogg.se/
Postat av: Sandra, Colins mamma

Åh tack så mycket. Vilken fin design du gjort. Bara bra med oss, hur mår ni?

2011-09-08 @ 13:20:34
URL: http://sandrahupate.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hej! hoppas det kom post du väntade på! jobbigt när man väntar och väntar på att få ihop allt. jag blev ganska irriterad idag på att vi inte fick någin information alls i skolan... när vi hämtade förut så var det samma kaos igen, alla barn bara sprang iväg och fröken hade ju ingen aning om vem som hörde till vem så egentligen hade ju vem som helst kunnat ta med sig nåt barn där och försvinna bland alla folk... och inte ett ord om möte eller mer information... gud så tröttsamt! Guille vägrade äta också, jag är så trött så trött och svetten rinner, det är 35 grader här idag. inte får jag ordning på kursen heller, fattar ingenting! det är väl som det brukar, allt jobbig på en gång ;)

vad stora dina killar blir! jag som har en i ungefär samma ålder undrar lite hur du orkar med två vildingar ;) min buse är överallt hela tiden verkligen.

hoppas ni har det bara bra och kan mysa lite extra ikväll! :) kramar

2011-09-08 @ 14:35:19
URL: http://viivalencia.blogg.se/
Postat av: Anna

Det gick väldigt bra!! Vi har de bra. Ni?

2011-09-08 @ 20:44:45
URL: http://tokmamma.wordpress.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback