Jippiiiie, det är fredag!

Fredag idag!
Känns skönt med helg, fast jag ändå är ledig varje dag. Men just helger är alla andra lediga också (och så slipper vi oljudet från byggplatsen)


Det är bara jag hemma med grabbarna. Jag gick och la mig när dom skulle sova, för jag hade så ont i huvudet. Tjejerna åkte med Andres på ärenden, och nyss när jag pratade med dem var dom i Fittja hos Abuela och Abuelo.
Jag funderar på att ta mig ut på en promenad med grabbarna.

Vi var ute i förmiddags också, men grabbarna var helt omöjliga. Hela rutchkanan var full med sand och vatten, ch såklart under en kort sekund när jag inte tittade på just Jonah så hade han klättrar upp och lagt sig där på mage och bankade på kanan så att vatten och sand flög överallt. Han var genomblöt och geggig! Såklart skulle inte brorsan vara värre, så det blev en fix idé för dom att verkligen kämpa sig till kanan, bara för att jag sa NEJ.

Nicole och Vanessa leker alltid så fint ute, dom träffade på nån kompis som dem lekte mamma och barn med. Nångång ska jag ut med bara dom, så dem får leka ifred utan en mamma med som får springa runt som en yr höna efter små grabbarna som ska smita precis överallt... På vår gård kan jag inte bara låta dom gå, för jag vill ändå ha koll på och se vad dem gör, och bilar kan ju åka in på gården... Vilket tyvärr lockar Jonathan något enormt mycket.

Nähep, nu ska jag städa undan bomben som har exploderat i tjejernas rum, och sen ska vi ut!
Bara jag nämner ordet "Kenka" (=sko) så springer grabbarna glatt till hallen och hämtar skorna.

Nu hänger Danilo vid mina ben och bråkar med sig själv och säger "Stuta!" vilket är nytt och betyder "sluta".

Have to go...

Men först, dagens bilder:


Kommentarer
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Hej jag heter Joanna är är 23 år.

När jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppet hjärtat om mitt liv med diagnosen och allt vad det innebär för att folk ska få mer förståelse och insikt för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder.

Så besök gärna min blogg:)

kram

2011-09-09 @ 18:06:38
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Annelie

Mysiga bilder :) Så typiskt det där at de ska härma varandra! Tilde & Molly är likadana. Speciellt när det gäller bus ;)



Vi mår just nu bra hela högen!! Får väl se hur länge det varar ;)

Hur mår ni? Händer nått kul i helgen?



Kraam

2011-09-09 @ 21:51:48
URL: http://redtulip.blogg.se/
Postat av: Emma

japp, pojkar är jobbiga och vilda:) Flickor är nog lättare att hålla reda på och dem leker ju mer lugna lekar:)

2011-09-09 @ 22:32:07
URL: http://www.mammatillbenjamin,blogg.se
Postat av: Karolina Nordling

Skönt med helg! Hela gårdagen försvann lika snabbt...

2011-09-10 @ 09:18:26
URL: http://Www.karolinanordling.com
Postat av: Felicia

2011-09-10 @ 11:03:01
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback