GRATTIS JAVI !!!



GRATTIS till Javi
(Andres brorson) som fyller 17 år idag!!!




Vi var bjudna på födelsedagsfika, och som vanligt var allting jätte gott!
Såklart hade denna mamarazzi med sig kameran också...

Andres med Nicole & Danilo


Jonathan trivs som fisken i vattnet (bredvid godis skålen såklart!)


Danilo är väldigt generös av sig, och delar gärna med sig (när han själv är mätt) så han matade både Melina & Shabnam med allt gott han kunde hitta, och så sa han själv hela tiden "Taaaack!"


Mitt hjärta


Tjejerna ritar med kusin Emilio


Fullt hus



Blivande föräldrarna Diego & Shabnam.  Bara 8 dagar kvar till beräknad datum!


Javier busar med Jonathan


Javis fina flickvän gjorde denna grymt goda Uruguay tårta!
(P.S Tack för kommentaren om mitt hår, det var jätte snällt! Och roligt att du läser! Kram)


Julio leker med Jonathan


Micael med Oscars nya hund. Den var stooor! Och tänk att det bara är en valp... Tjejerna var iaf rädda för den... Det hade jag med varit om jag hade träffat en hund som var större än mig själv


Nicole och Vanessa rastade hellre Fia. Lagom liten!



TACK för allting idag!


Kommentarer
Postat av: Karolina Nordling

Grattis javi!!!

2011-09-28 @ 22:19:17
URL: http://Www.karolinanordling.com
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback