Fredagsmyyys ;)

Igår hade vi besök från Mummu, Puua, min morbror Lasse och mina fina kusiner Mikaela & Jon.
En riktigt trevlig kväll!
Vi beställde pizza, åt gott och drack gott (iaf några... hahaha) och så skrattade vi åt Idol deltagarna.

En jätte mysig kväll var det!

Nukke på väg till Handen på förmiddagen


Några bilder från igårkväll:



 Mera såna kvällar önskas!
Tusen tack till att Ni kom! Love ya!

P.S
Miksu- Hoppas att du inte var alltför trött när du skulle till jobbet imorse...?


Och nu är det alltså lördag.
Hela förmiddan blev så fel. Jag har sovit dåligt, Danilo och Jonathan turades om att vara vakna varannan gång var, så det känns som att jag inte fått sova så många timmar. Dessutom har jag sovit på något knasigt sätt, för jag har riktigt ont i nacken, det gör jätte ont att vrida på huvudet.
På förmiddan har barnen retats med varandra, så dom har klagat och gnällt. Inte heller lyssnar dom när man ber dem om något. Så då är det bara en sak att göra när det blir lite av en ond cirkel hemma, och det funkar varje gång- På med skorna och UT.
Vilket hjälpte även idag.

Efter lunchen kom Puua och hämtade med sig tjejerna, dom skulle till affären och sen hem till dem.
Både jag och Andres somnade som stockar med grabbarna.
Grabbarna vaknade till efter ca 30-40 minuters sömn, men dem lyckades somna om och sover FORTFARANDE.
Så fort dem har vaknat ska vi till Mummu och Puua, för sen kommer Diego och Shabnam hit!

Höres mera senare!

XOXOXO


Kommentarer
Postat av: Isaks mamma

Låter som en helmysig kväll ni hade! Blev oxå sugen på pizza nu!

Stackare att du har ont i nacken! Hoppas det går över om du får sova "rätt" inatt :)

Ta hand om er!

Kram

2011-09-10 @ 18:51:20
Postat av: Shabnam

Tack för ALLT idag alla saker var så fina! Puss & Kram

2011-09-10 @ 23:55:28
Postat av: Melissa - Mamma Till Vincent&Linus

gu va gott med pizza :D

jag å marcus feta till oss med pizza i fredags när vi va lata å inte orkade göra mat ;)

Kram

2011-09-11 @ 09:40:25
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: marina

vilken gigantisk härligt soffa ni har!

2011-09-11 @ 15:37:00
URL: http://allaminahjartan.blogg.se/
Tack för att Du tar dig tid <3
Kommentera inlägget här:

Vad heter Du?
Är Du här ofta?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg? Adress här, så hittar jag till dig :)

Kommentar:

Trackback